Citat:
Ursprungligen postat av caramia
Det här är väl ingen tävling där man ska knäppa de på näsan som inte håller med att CS är gärningsman. ALLA har rätt till sin åsikt och förhoppningsvis får vi med tiden veta vem är gärningsmannen.
Och om någon nu ska få en knäpp på näsan är det väl du som försöker göra dig viktig. Jag tror inte att du vet mer än någon annan här på forumet.
--
OM nu CS är GM så är det märkligt att hon inte bryter ihop och erkänner efter så lång tid i häktet. Vad vi har fått veta genom media så verkar hon hålla fast vid att hon är oskyldig. Att hon sen har konstaterats ha någon form av psykisk sjukdom behöver ju inte betyda att hon är mördaren. Det är ju förståeligt att psyktester ger utslag på sjukdom när man mår psykiskt dåligt av en eller annan anledning.
Hoppas verkligen att polisen inte släppt allt annat i Arbogafallet när dom fokuserar så hårt på CS.
Nej, det är verkligen ingen tävling, om det vore det ändå!
Jag tror att ooooo känner en erorm frustration helt enkelt över de som till varje pris vill misskreditera familjen detta hemska brott har drabbat, ooooo är vän med Emma o vet, vad jag är övertygad om, i alla fall mer än SS som h*n citerade/kritiserade i sitt inlägg.
Jag tycker oxå att CS borde ha erkänt efter att ha suttit häktad så pass länge men om det nu är hon som är gm så är hela fallet märkligt, o ovanligt. Tror inte hennes tankar i så fall går att förklara på "normalt" vis..
Lilla sinnesundersökningen visade att CS på det ena eller andra sättet inte är frisk o det kan mycket väl vara så att detta baseras på att hon är självmordsbenägen.
Om polisen fortfarande jobbar på "bred front" beror nog på vad de har på CS idag? Är de 100% säkra på att det är hon o de har bergfasta bevis skulle jag tro att de smalnar av utredningen trots att CS advokat hävdar att det inte finns några bevis o att hon är oskyldig!
OT: Vet fall där gm setat häktad 9 månader innan rättegång. Där advokaten hävdade att hans klient var helt oskyldig o att det inte fanns några bevis trots att gm i det fallet erkänt, det fanns fingeravtryck på platsen o ett antal vittnen... Denne gm fälldes...
Behöver inte vara så i CS fall men ni som bestämt hävdar att hon är oskyldig kanske skulle ändra er till
tror...