Veckans klubba:
"Jo, hon kanske befinner sig på månen konstant. Det vet jag inte. Personligen tycker jag alla fruntimmer är fel ihopskruvade"
Alltid lika intressant att få del i sina medmänniskors sexuella preferenser..
"Eller så kanske hon träffade T helt öppet då och då i Arboga? Tids nog kanske det visar sig."
Helt öppet i Arboga..o djungeltrumman sov då?
"Allt kan ju vara relevant. Vad hände med det där Västerås exet? Finns det ett annat psykfall till ex? Förresten, tror inte någon skulle nämna en misshandel i förbigående? Isåfall lever han ett hårt liv, om en misshandlad kompis bara är något man nämner som hastigast? "Jo, förresten, Hasch-Kenta blev misshandlad igår. Hur slutade hockeymatchen?"
Stod nog i någon blogg tror jag. Var alltså ett ex till T som fått sig en känga(?) av CS, alltså INTE ännu ett galet ex...