2008-05-15, 21:36
Medlem
msmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Fan vad morsan lät positiv... Trodde hon skulle vara ledsen eller nåt, men hon var ju riktigt glad.

Ska Ni "sensations-lystna" nu börja anklaga Emma också? Vad håller ni på med egentligen! Nu tycker jag den här tråden ska läggas ned. Vissa av er är rent vidriga i era uttryck och tankar. Är det konstigt om hon fortfarande befinner sig i ett chocktillstånd kanske? Skulle inte tro det.....
Men Ni har väl livserfarenhet så det heter duga (eller?). Hur gamla är Ni?
Det skulle vara mycket intressant att veta..........
2008-05-15, 21:45
Medlem
Troians avatar
Vad tänker folk om att polisen efterlyser ett par fula skor? Vem är det som har skorna på fötterna på bilden som visades på Efterlyst? CS, någon annan eller oklart? Antar att det är en misstänkt eller möjlig gärningsman iaf.
2008-05-15, 21:45
Medlem
CiM7rs avatar
Usch vad tragiskt det här är.. Att stackars Emma orkar! Verkligen en stark person..
2008-05-15, 21:46
Medlem
Citat:
Fan vad morsan lät positiv... Trodde hon skulle vara ledsen eller nåt, men hon var ju riktigt glad.

Vad kräver ni av henne? Att ni måste få bevisat att hon sörjer "på riktigt"?
Eller känns det häftigt att kasta ur sig något sensationslystet mindre genomtänkt inlägg?

Det är hyfsat stor skillnad på "stark" och "glad", hon har förmodligen bearbetat sorgen ända sedan hon fick beskedet. Jag tycker hon gör ett fantastiskt balanserat och gott intryck efter att ha upplevt det värsta en förälder kan uppleva.
2008-05-15, 21:47
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apekatt
Gråter väldigt sällan för saker som är på tv, men nu när mamman berättade om hur barnen var som personer var det bra nära. Fy fan va vidrigt det här fallet är.

Kan bara instämma!
Emma är otrolig! Fantastisk! Skulle tro att hon går på ren
adrenalin nu, allt för att orka för barnens skull, för att göra
allt hon kan fram till rättegången är över.

...o ni som tyckte hon såg "nästan glad" ut, ni är sjuka, jävligt sjuka!
2008-05-15, 21:49
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Vad tänker folk om att polisen efterlyser ett par fula skor? Vem är det som har skorna på fötterna på bilden som visades på Efterlyst? CS eller någon annan?

Jag funderade om de behöver låna en sådan sko utifrån skoavtryck på brottsplatsen. Är skon så ovanlig att polisen inte kan få tag i den på annat vis? Å andra sidan lät det ju som om en av skorna i paret var borta. Har de då den andra, eller hur vet de att ena är borta? Konstigt.
2008-05-15, 21:49
Medlem
egots avatar
Citat:

lättad är ordet, inte glad.

att få tala om det hon inte fick tala om,
efter polisens önskningar tidigare, innan cs var fast i sverige.

hon minns nog allt snart, men undrar över teknisk bevisning gör jag.

van skor från stadium?
2008-05-15, 21:50
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Vad tänker folk om att polisen efterlyser ett par fula skor? Vem är det som har skorna på fötterna på bilden som visades på Efterlyst? CS, någon annan eller oklart? Antar att det är en misstänkt eller möjlig gärningsman iaf.

Jo, det måste ju vara någon som kan misstänkas. Varför vill dom ha tag på ett par likadana skor, har dom hittat skoavtryck?

Mamman verkar ha ett starkt psyke, väldigt bra. Hade ingen aning om att hon skulle vara med i kvällens Efterlyst då jag zappade över.
2008-05-15, 21:51
Medlem
Citat:

Jag tycker jag känner igen bilden, tror att den har varit publicerad och jag tror att det är CS på bilden.
Medlem
msmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Vad kräver ni av henne? Att ni måste få bevisat att hon sörjer "på riktigt"?
Eller känns det häftigt att kasta ur sig något sensationslystet mindre genomtänkt inlägg?

Det är hyfsat stor skillnad på "stark" och "glad", hon har förmodligen bearbetat sorgen ända sedan hon fick beskedet. Jag tycker hon gör ett fantastiskt balanserat och gott intryck efter att ha upplevt det värsta en förälder kan uppleva.

Skänt att någon håller med mig! Det är ju inga "leksaker" som har gått förlorade! Vi pratar om att Emma har förlorat BÅDA SINA ÄLSKADE SMÅ BARN!
Fjortisar borde hålla sig borta från tråden........ Förstå vad som hänt istället!
Försök att ta in det hela på ett mänskligt och seriöst sätt!
Medlem
Ehh..borde man inte kunna kontrollera med VANS själva om de är en sko ur deras sortiment..om så är fallet skulle de ju kunna skicka över ett par!?! Några USA-samtal hade det väl kostat...
2008-05-15, 21:53
Medlem
BoISarens avatar
Ni hörde också att E och NJ hade "kommit överens om" att det var bra att polisen gjorde sitt jobb och misstänkte NJ från början. Eftersom statistiken talade för det...

Hur det hela sköttes är kanske en annan sak

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in