Jag är nyfiken på var CS tillbringade natten efter mordet och vem hon ringde från Arboga?
Enligt rumskamraten så träffades de sista gången på förmiddagen, samma dag morden begicks. CS anlände till Tyskland först på tisdagen. Vart var hon natten mellan måndag/tisdag? Och vem kan hon ha ringt till i samband med morden? Ngn bekant hon ville övernatta hos? Eller kan hon ha åks tbx till Stockholm och övernattat, men rumskompisen var borta denna natt?
Har för mig att jag läst i ngn artikel att grannarna i Skarpnäck sade att det hade varit helt mörkt i lägenheten sedan mordet.
Sedan kan man undra vart hennes laptop är... Släpar hon med sig den till psykakuten? Visserligen satt hon och surfade under tiden hon vistades på psykkliniken utanför Hannover, men jag tror knappast det var med hennes egen dator. Det står inget om att polisen gjort ngt beslag av den, vare sig i Tyskland el. Sverige. Den borde innehålla en hel del matnyttigt
Kan hon ha sålt den under det dygn det tar för henne att ge sig av till Tyskland? Cykeln sålde hon/försökte sälja via Blocket så jag tror hon planerat att göra detta en längre tid och lämna Sverige efteråt.