Citat:
Ursprungligen postat av Veckans klubba
En annan sak jag vill flika in: Om jag i framtiden skulle åka på mordturné i landet, så kommer jag att lämna mobilen hemma eller om jag har en kumpan så kan en del av mitt falska alibi vara att han färdas runt med min påslagna mobil.
Rätt tänkt!
Men det räckte inte för att få NJ avförd...
Han behövde mer än mobilens väg i Motala,
bevakningsbilder från en bankomat oxå! Så du får nog be din tvillingbrorsa
(din HEMLIGE tvillingbrorsa!) ta ut pengar i Borås medan du håller till i
Örkelljunga för säkerhets skull! Ett tips bara..