Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Hur har de fått med E i sammansvärjningen? Hade någon mördat mina barn tror jag att jag skulle vara rätt svårövertalad att ingå i en sammansvärjning för att skydda den riktige mördaren.
*Kan det vara så att man medelst hypnos laddat E med falska minnen?
*Kan Jehova ha varit på sjukhuset och tvingat E att skydda barnens mördare?
*Kan det vara så att E är så hotad av hela Arboga att hon inte vågar göra annat än vittna falskt?
*Eller finns det en möjlighet att E talar sanning?
Vad tror du SS?
Jag resonerar som du att en mamma skulle nog aldrig vilja att den rätta mördaren går fri!! Inte medvetet!! Och dessutom tror ju jag att det är CS vilket gör att jag för allt i världen hoppas att E inte blivit påverkad(medvetet eller omedvetet genom t ex media) av någon annan att säga att det är CS. Med någon annan menar jag här familj, vänner, vårdpersonal, media(om hon får och orkar läsa) eller polis.
Min rädsla är att E inte kommer ihåg och därför baserar sitt uttalande, omedvetet, på "är alla andra övertygade så är det nog så" och därför säger det också... Dvs jag tror inte någon runt omkring henne matat henne med att hon ska uppge tyskan, men att hon någonstans blivit påverkad.
Men som sagt har hon inte fått läsa media och familj, vänner, vårdpersonal etc inte nämnt tyskan så blir hennes uttalande väldigt positivt för utredningen!!