Citat:
Ursprungligen postat av vhyt
Ja faktiskt! De hyrde väl i andra hand eller? Kanske var E o barnen inte ens målet, eller nja det låter väldigt långsökt men det är ju en tanke. Vad som helst verkar möjligt just nu.
Var har du fått ifrån att de hyrde i andra hand????
Villan uthyrdes av en byggnadsfirma i staden, det finns flera liknande, kallas iblan "hockeyhusen" för att flera inflyttade hockeyspelare tydligen bott i dem. Tidigare grannar är oxå en barnfamilj, inget konstigt med dem men polisen har talat med dem, vad jag vet.