Citat:
Ursprungligen postat av jamenvaddårå
DeBaly mfl , vi väntar på en officiell ursäkt från en hel massa folk här nu!
Ni kan ju skicka ursäkten till tyskland och till CS.
Föresten, vem tror ni NU är skyldig då????
"Tyska kvinnan begärs frigiven
De spår som polisen analyserat från hammare och hår har inte lett till svaret på vem som dödade barnen.
Per-Ingvar Ekblad som är advokat till den tyska kvinna som är misstänkt för morden i Arboga har begärt att hans klient ska släppas fri, uppger SR.
I Västmanlands läns tingsrätt kommer därför en ny häktningsförhandling att hållas imorgon, fredag."