Citat:
Ursprungligen postat av Gandolfini
Togge framstår allt mer som en kärlekstörstande psykopat och alla ni som anser att hans uppträdande och bloggande är normalt borde nog begära om en psykundersökning, finns säkert någon läkare i Arboga.
Lite fall på eget grepp här skulle jag vilja påstå, en "kärlekstörstande psykopat" är ungefär lika vanlig som en svensk 23-kronors sedel, men jag är inte alls förvånad då dina snedseglingar i psykologins värld oftast är oförglömliga skrattfester.
Citat:
Jag har hävdat det från början och har även fått insideinformation om att vissa i familjens närhet tyckte att han var otroligt överengagerad redan från start.
Hög tid att tipsa Beatrice Ask, "otroligt överengagemang" i ett förhållande är ju så jäkla osexigt och borde rendera minst 8 år på Kumla.
Nej! Fram för förhållanden utan engagemang, man ska inte vara så jäkla angelägen, lite styrsel måste man ju ha i kroppen.
Citat:
Togge har inte mördat barnen men har är ansvarig för att det har hänt och borde åtalas för anstiftan till mord, han har hetsat, provocerat och allmänt lekt med den här unga familjen genom att slänga ut dom i rampljuset innan morden.
Så klumpigt av "Togge Toggelito". Att blogga om sin lycka är ett jäkla otyg och överträffas bara, vad brott beträffar, av industriellt folkmord. Han borde ha kunnat räkna ut med vänstra skinkan att om man knystar om hur bra man har det och hur kär man är, på nätet, då står MC Hammer utanför dörren. sådana här mord har vi ju praktiskt taget varje dag, här i landet. Han borde ha insett detta. Klart som korvspat!
Citat:
Han kan väl göra som biopappan, hålla käften och sörja i fred.
Du borde hålla kurser i värdigt sörjande, världen går miste om en auktoritet inom ämnet, om du inte plitar ner dina instruktioner för oss okunniga nippertippor.
Citat:
Tänk efter vem som har tjänat på denna hemska händelse, ja just det vår lille Togge blev av med två flugor i en smäll. Bonusbarnen och den knäppa tyskan, ensam blir han kvar med sin älskade E, vilket har varit hans mål från början
Ja!!! Och samtidigt måste man beundra honom för hans mod, att han vågade satsa E:s liv för att kamma hem storvinsten i kärlekslotteriet, en barnlös framtid med en sörjande och dreglande zombie.
------------
Suck! Egentligen förstår jag att min ironi är helt bortslösad på dig, men du är bara för mycket.