2008-04-11, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Inte riktat till dig specifikt, men eftersom du tar upp det:

Ställer dom upp i media så är dom mediakåta, attentionwhores och det ena med det andra. När T värnar om sin anonymitet så gnälls det på det också.

Hur han än gör så blir det fel. Stackars sate.

Det är ju så med att T tillhör officiellt inte familjen. Därför håller han sig borta från media. Det är respekt mot dem skulle jag tro. Respekt mot familjen alltså.
Senast redigerad av Beccasin 2008-04-11 kl. 22:59.
2008-04-11, 22:59
Medlem
grisöras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin
Det är ju så med att T tillhör officiellt inte familjen. Därför håller han sig borta från media. Det är respekt mot dem skulle jag tro.

Är det av respekt mot familjen som han lägger ut deras barn på nätet också?
2008-04-11, 23:00
Medlem
Irriterads avatar
Citat:
Det är ju så med att T tillhör officiellt inte familjen. Därför håller han sig borta från media. Det är respekt mot dem skulle jag tro. Respekt mot familjen alltså.
Vafan? Han är sambo med E, och du säger att han inte tillhör
2008-04-11, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av grisöra
Är det av respekt mot familjen som han lägger ut deras barn på nätet också?

Det har han väl inte gjort efter morden väl?
2008-04-11, 23:01
Bannlyst
Citat:
Respekt mot E familjen?
T var ju barnens bonuspappa och hade tillbringat dagar innan med sin nya familj.
Hitta detta utdrag på Ts blogg.

Hela Jangestigsfamiljen var med och det var första äventyret med de alla. Det e en gemytlig liten familj.
Toggeman tykka om dem alla.
2008-04-11, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Irriterad
Vafan? Han är sambo med E, och du säger att han inte tillhör

Jag sa officiellt dem är ju inte gifta.
2008-04-11, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melkol
Har fortfarande letat igenom artiklar efter kopplingen att GW sagt att det ska vara lätt med DNA och hittade inte just det. Han uttalade sig om andra saker i samma artiklar där man även nämnt DNA, men jag hittade inget där han sagt att det var "enkelt" att få fram DNA. Ja han har sagt att fallet är löst om en vecka (vilket det indirekt var om CS är gärningsman) och även på några ställen att även utan DNA kan CS dömas om det kommer andra bevis som att kunna koppla hammaren till henne, vittnen som sett henne (E) mm saker. Det är därför jag efterfrågar din källa där han sagt att det är "enkelt" att hitta DNA - tycker det vore ett otroligt korkat uttalande nämligen av en s k expert...

Ja och nej, i ett tidigare program sade han att det gick fort att göra ett DNA-test (typ på några timmar), men då syftade han väl på t.ex. ett topsprov där det är enkelt att hitta.
Att det tar lång tid trots detta, berodde väl på extrem noggrann hantering och kötider.

MEN... i senaste efterlyst poängterade han hur svårt det är att hitta och analysera DNA-spår på andra mer komplicerade ytor än ett tops-prov som dessutom kan ha många olika DNA på sig.

Han lär veta vad han pratar om!
2008-04-11, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Inte riktat till dig specifikt, men eftersom du tar upp det:

Ställer dom upp i media så är dom mediakåta, attentionwhores och det ena med det andra. När T värnar om sin anonymitet så gnälls det på det också.

Hur han än gör så blir det fel. Stackars sate.
Förklara varför han bloggar med trynet i bild då, please...
2008-04-11, 23:06
Medlem
Irriterads avatar
Citat:
Jag sa officiellt dem är ju inte gifta.
DE inte DEM. Jag sa precis till min sambo att h-n inte hör till familjen. För vi är inte gifta.
Säger som en del andra, tänk innan du yttrar dig.
2008-04-11, 23:07
Medlem
grisöras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.monster

På en blogg kanske det känns mer anonymt. Att stå framför en TV kamera och blåljuga kanske frestar på.
2008-04-11, 23:09
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Det är väl ändå inte samma sak som att hamna på AB's eller Expressens förstasida?

Vad jag menar är just detta som du tar upp. Kritik när han figurerar med ansiktsbild på sin blogg. Kritik när han inte visar ansiktet på bild i tidningen.

Jag säger inte vad som är rätt eller fel. Jag konstaterar bara att han får kritik hur han än gör.
2008-04-11, 23:09
Medlem
Citat:
Så alla som någon gång har haft sin bild på internet ska alltså visa sig i TV/tidningar om de blir brottsoffer för annars är de hycklare eller nåt? (ja, T är ett brottsoffer)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in