2008-04-11, 22:47
Medlem
grisöras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RäjserSnigeln
Att lämna DNA och att hitta DNA är inte samma sak. Hon kanske har lämnat någon droppe saliv, hur lätt tror du det är att hitta det i blodpölar från 3 personer?

Konstigt att man kan lösa "finska fyllemord" med 20 knivhugg då via DNA.
Där saknas ju sannerligen inte blod.
2008-04-11, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melkol
Att de inte lyckats säkra hennes DNA betyder ju inte att det inte finns där egentligen. Problemet är väl kontamineringen och att hennes avsättningar kanske hamnat "blandat" med andras etc. Och fortfarande - polisen har ju inte gått ut med att alla analyser är klara än. Det kanske kommer...
Läste igår att det dessutom är tveksamt att de kommer gå ut med resultatet av analyserna.
2008-04-11, 22:49
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grisöra

Vilket tänker du på o hur lång tid tog analysen?
2008-04-11, 22:50
Medlem
Citat:
Känns troligare att det finns mer DNA från en GM vid ett sånt mord. Typ egna skador = blod. Men det är klart, alla mord är som finska fyllemord även om just det här mordet är ett mord som inte tidigare funnits i svensk kriminalhistoria.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Melkol
Varför skulle han vilja synas? Likadant som flera av er ifrågasatte att Es familj trädde fram så blir det nu märkligt när T INTE vill träda fram! Vad är logiken i det??
Varför, varför, varför kan ni Arbogianer inte ta till er av den massiva kritiken och bara luta er tillbaka lite? Ni beter er som barnungar så fort någon tafsar på Togge. Vad är det med denne nolla som har fått er Arbogianer att så lyriskt försvara denne man? Förklara gärna varför han bloggar och håller på, med namn och bild och fläker sig själv och familjen på internet, men han kan inte bli normalt fotad i tidningen? Ge mig ett bra svar på det.
Ert inskränkta sektbeteende gör ju bara att det blir än roligare att håna både er och ToggeTokig.
Bannlyst
Citat:
Dessutom så måste det ha funnit fotavtryck av sulor i denna pöl.
Det borde gå att jämföra alla skor som vart på plats och finns det skor som inte hör dit, jaa, då har vi en utomstående gm.
2008-04-11, 22:51
Medlem
Irriterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantalora
Ja kära du, kan du inte vara så snäll och fråga polismyndigheten så kan du väl berätta det,skulle vara intressant att veta.
Ja, det tycker jag också, för polisen bör ju veta det.
2008-04-11, 22:53
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agatha Christie
Då T figurera i tidningen med sin berättelse så visades en gammal bild med T och C med dimridå för ansikten.
Då T intervjuvades i nyheterna så visades bara baksidan på honom.
Den övriga E familjen har dock bidragit media med uppställda familjebilder där t.o.m systerns sambo deltog, dock uteblev T i denna klan.
Varför vara arbogas Garbo?
Inte riktat till dig specifikt, men eftersom du tar upp det:

Ställer dom upp i media så är dom mediakåta, attentionwhores och det ena med det andra. När T värnar om sin anonymitet så gnälls det på det också.

Hur han än gör så blir det fel. Stackars sate.
2008-04-11, 22:53
Medlem
Irriterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agatha Christie
Jag lägger mig inte i polisens arbete utan håller mig här på FB istället.
Då erkänner du att polisen gör ett arbete, i alla fall
2008-04-11, 22:54
Medlem
grisöras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Inte riktat till dig specifikt, men eftersom du tar upp det:

Ställer dom upp i media så är dom mediakåta, attentionwhores och det ena med det andra. När T värnar om sin anonymitet så gnälls det på det också.

Hur han än gör så blir det fel. Stackars sate.

Ja det verkar kluvet förhållande han har till offentlighetens ljus. Bloggen om det mest privata ligger uppe med bilder och allt. Men att se kameran i ansiktet gick inte för sig.
2008-04-11, 22:55
Medlem
Irriterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Vilket tänker du på o hur lång tid tog analysen?
Fyra minuter
2008-04-11, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Irriterad
Ja, det tycker jag också, för polisen bör ju veta det.
Frågar polisen mig så ställer jag villigt upp.
För i nuläge så bör man återgå till ruta ett och inte låsa sig fast på sin tänkbara gm.
Tänk om det inte är C, då har polisen satsat månad på fel spår och fallet blir troligtvis olöst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in