Citat:
Ursprungligen postat av mystique
visst är det förjävligt, men ungdomar/barn tänker inte så. det vore väldigt konstigt om ngn tappade en hammare i en park?
Om tio personer på rätt kort tid får hammare beslagtagna för att de försöker ta dem genom säkerhetskontrollen på Skavsta så kan nog en och annan drälla med verktyg i en park.
Jag fick själv ringa till en snickarfirma som lämnat en hel verktygslåda i veckor i vår trappuppgång när de varit och lagat något.
Däremot tycker jag den där anonyme "äldre mannen" med en "kvinnlig släkting" som sett saker verkar vara ute att förvirra.
Kanske han som slänger hammare i parken också, möjligen som hämnd eftersom han är 22 och inte gillar att bli kallad äldre av polisen....