2008-04-13, 20:40
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss Behave
Kanske gamla nyheter, har inte hunnit läsa ikapp...

NJ har skrivit kommentar på T:s blogg. Tycker det är starkt av honom, han verkar inte ha det allt för trevligt just nu. Även om han gjort sina dumheter i livet förtjänar han inte att få leva med att ha förlorat två små barn.

2008-apr-09 @ 20:05 "

Hur vet du ens att det är han? Kan lika gärna vara någon annan som låtsas, finns säkert nån virrpanna där ute som finner nöje i det.
2008-04-13, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vhyt
Intygat? För vem då?
För oss läskunniga skrev jag. Och eftersom flera här har verifierat att de personerna är vilka det är så. Och jag känner t ex en av mötesdeltagarna extremt väl så. Känner och känner är väl kanske inte den rätta termen men jag vill inte bryta mot regeln som handlar om att "outa" en medlem så jag håller mig till den.
2008-04-13, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grisöra
Det är en bidragsberättigad förening. Man möts och får pengar av stat eller kommun. Förutsatt att man håller de redovisade aktiviteterna. 3-4 polare fyller i protokollet 18 - 19 hade vi möte. Sen hem och käka middag på skattebetalarnas bekostnad. Klart som sjutton att mötet då slutar EXAKT kl 19 !!!
Har du fakta på att Smedjan (Stadskultstudion) får bidrag för sina möten? Enligt medlemmar som uttalat sig här så är det inte så. Visa gärna fakta du har som motsäger det.
2008-04-13, 20:46
Bannlyst
Citat:
Ni är mycket för att stena i Arboga ser jag, Miapetter gastade och skrek om att tyskan skulle stenas på Arboga torg och att hon ville kasta första stenen, du är säker på att du inte är en smurf till miapetter eftersom ni använder EXAKT samma uttryck?
Eller är det något ni har kommit överrens om i Arboga att den som begår brott där ska stenas på arboga torg? Eftersom flera användare använder JUST DET uttrycket gång på gång.
How civilized.

Ja för det var ju inte just dem inläggen min sista kommentar syftade på, alltså är du verkligen så där dum eller spelar du bara allan på internet bakom ett anonymt nick?
2008-04-13, 20:52
Medlem
airbags avatar
Citat:
Ni är mycket för att stena i Arboga ser jag, Miapetter gastade och skrek om att tyskan skulle stenas på Arboga torg och att hon ville kasta första stenen, du är säker på att du inte är en smurf till miapetter eftersom ni använder EXAKT samma uttryck?
Eller är det något ni har kommit överrens om i Arboga att den som begår brott där ska stenas på arboga torg? Eftersom flera användare använder JUST DET uttrycket gång på gång.
How civilized.

Anti-T-falangen vänder verkligen allt som sägs till egen fördel. "Kasta första stenen" är ett välbekant uttryck. Bibliskt t o m. Skall inte tolkas bokstavligen.

Och er smutskampanj mot T som är avskriven av alla (inte bara den värdelösa landsortspolisen i Arboga utan uppenbarligen även rikskrim), how civilized is that???
2008-04-13, 20:52
Medlem
miapetters avatar
Citat:
How civilized.

Inlägget jag skrev om att "stena tyskan på Arboga torg"
förklarade jag oxå anledningen till i ett senare inlägg men du kanske inte läste det? Eller så passade det inte in i dina ideér så du utelämnade det med flit..?

Att wildone69 är den han utger sig för att vara har många verifierat här, så även jag, som inte känner honom men genom en vän fick de frågor jag behövde ställa till honom i ett pm. Dessa frågor kunde han besvara o jag vet nu med säkerhet vem han är!
2008-04-13, 21:25
Medlem
eloges avatar

Citat:
Vad är din förklaring till att JUST DETTA inlägg är raderat från Es blogg, anyone??? förklaring?

När vi för första gången på länge får något nytt, något konkret så är det synd att det skall spammas bort med samma gamla tugg.

Äntligen en fråga som förtjänar mer än ett frågetecken.

Så:

"Vad är din förklaring till att JUST DETTA inlägg är raderat från Es blogg, anyone??? förklaring?"
Senast redigerad av eloge 2008-04-13 kl. 21:29.
2008-04-13, 21:28
Bannlyst
Citat:
Oftast är inte samma sak som alltid.

Raderandet i bloggen har skett DEN SENASTE VECKAN för det var ca en vecka sedan jag läste detta!
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
Hur vet du att det är raderat ur bloggen? Har du loginuppgifterna? Eller menar du att det inte längre är cachat via google?

Ställer samma fråga igen då, ingen ville svara förra gången....
2008-04-13, 22:02
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Och varför ska vi ta dej på ditt ord? Jag kan hur lätt som helst regga ett nytt nick här och säga att jag är släkt eller kompis med den ena eller den andra.

Nej, det skulle du inte kunna!
Du skulle bli checkad, jag lovar!
O håller du inte måttet eller kan de rätta svaren blir du snabbt avslöjad...
2008-04-13, 22:20
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Tillsägelse utdelad till vhyt för upprepad ot.

Fler tillsägelser kommer om ni inte håller er till ämnet.

// Mod
2008-04-13, 22:21
Medlem
knallkorks avatar
Har för mig att det är om sina tidigare förhållanden och inte om sitt förhållande med T som som hon syftar på i sin blogg.
2008-04-13, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RäjserSnigeln
Jo vi läskunniga vet att han är det. T ex har släktingar till E intygat det. Men du kanske har en rimlig förklaring till varför släktingar till E skulle ljuga om det och därmed skydda T?
Förklaringen kan vara att släktingarna letts in i ett tunnelseende från polisen.
Vi som är kritiska till polisens arbete anser att polisen redan från begynnelsen var låsta på gm. Redan den första timmen och två dagar framåt låste man sig på nj, därefter var/är det C.
Tänk nu om C inte matchar in som gm. Vad är då polisens nästa drag?
En månad har snart gått och det råder total tystnad, oroväckande!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in