Citat:
Ursprungligen postat av Återfallsgäst
Så länge man inte konsekvent och närmast maniskt bortser från, förnekar, eller diskvalificerar vedertagna fakta så för det ju onekligen tråden framåt med nya infallsvinklar och förklaringar.
Problem, och knappast syftet med tråden, blir det om man vägrar acceptera de fakta som successivt framkommer och istället vill skriva sin egen historia.
Vilken kategori tillhör du?
Så du menar att ni för tråden framåt genom att sitta och ge meningslösa kommentarer på andras inlägg? Att sitta och hugga på alla som har andra spekulationer? Om det stör dig, ignorera det för du behöver faktiskt inte bemöta det.
Jag tror ingen bortser från fakta här i tråden, men det finns också mycket som är ganska öppet. Men däremot tror jag att alla inte redan har en dömd GM. Mycket pekar på att det är CS men som vi alla vet så är det inte fakta än. De flesta här i tråden
tror att CS är GM för att viss fakta pekar på att det är hon. Men det innebär faktiskt inte att det är hon så länge vi inte fått det bekräftat.
Jag är öppen för ett fritt forum där allas spekulationer och åsikter är välkomna. Om det gör mig till ett troll, so be it! Trollar gärna
Du väljer vilken kategori du vill sätta mig i.