2008-04-01, 11:10
Medlem
brianmolkos avatar
man skojar inte om folks död inte ens 1 april
Citera
2008-04-01, 11:13
Medlem
Tandkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CelesteAndHarp
"Popstjärnan satte sig i bilen och körde ut på Västerbron. Sedan hoppade han.
- Det verkar vara en impulshandling, säger kriminalkommisarie Robert Frankesson.

Popstjärnan var under några år en av förgrundsfigurerna i ett av Sveriges mest populära band. Flera av medlemmarna i bandet har gått vidare och skapat egna karriärer."

Sen är det inte så mycket mer. En beskrivning av händelseförloppet och att han var i "30-årsåldern" och att han har en sambo i artistbranschen.
Det låter ju Klockrent som BD, bor/bodde Henrik i Sthlm eller i Götet?
Citera
2008-04-01, 11:18
Medlem
direktörns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tandkoll
Det låter ju Klockrent som BD, bor/bodde Henrik i Sthlm eller i Götet?

Enligt Ratsit lever H*n*i* i Västra Frölunda

Citat:
Ursprungligen postat av Androas
Jag har sett han trava runt på västerbron flera gånger genom åren så det är väl ioförsig inte helt omöjligt

Det faller dock på att Di Leva är född 1963. det är inte riktigt 30-årsåldern.
Citera
2008-04-01, 11:30
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av direktörn
Jo det borde väl komma med på händelser. Men det står att det är ett urval.

Har det någonsin gjort det tidigare? Skrivits om självmord på polisens hemsida menar jag?
Citera
2008-04-01, 11:37
Medlem
Citat:
Jag har också hört Broder Daniel, men att det skulle vara gitarristen, *nd*rs G*thb*rg. Vilket inte rimmar rätt med att det står "frontman" i aftonhoran.

Konstigt att inget står på nätet. Men jag har hört från flera nu att din gissning stämmer. Tråkigt. Han har ju små barn och allt.
Citera
2008-04-01, 11:48
Medlem
Pallevantes avatar
Det står ju inte frontman, utan att han skulle varit en av frontfigurerna. Kan mkt väl vara gitarristen.
Citera
2008-04-01, 12:02
Medlem
Speedkings avatar
Anders Göthberg, född 9 oktober 1975. Spelar gitarr i bandet Broder Daniel. Har spelat i Honey is cool. Anders bor i Stockholm med sin flickvän, konstnären och sångerskan Paola Bruna fd Åhlund. Har spelat fotboll i Mossens BK. Han jobbar numera som datakonsult.

från wikipedia... står ju han jobbar som datakonsult nu...
Citera
2008-04-01, 12:11
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedking
Anders Göthberg, född 9 oktober 1975. Spelar gitarr i bandet Broder Daniel. Har spelat i Honey is cool. Anders bor i Stockholm med sin flickvän, konstnären och sångerskan Paola Bruna fd Åhlund. Har spelat fotboll i Mossens BK. Han jobbar numera som datakonsult.

Så han får inte ha ett jobb och vara gitarrist i Broder Daniel samtidigt?
Citera
2008-04-01, 12:14
Medlem
benderboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedking

Paola Bruna skulle ha lett ett program i SR Metropol mellan 12 och 15 i dag, men det är någon schnubbe som gapar istället. Kan ju vara en ledtråd.
Citera
2008-04-01, 12:17
Medlem
Speedkings avatar
Det var lite dålig slutsats av mig, sorry. Men jag menade att det troligtvis är han. Har för övrigt en liten son som det står i papperstidningen
Citera
2008-04-01, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benderboy
Paola Bruna skulle ha lett ett program i SR Metropol mellan 12 och 15 i dag, men det är någon schnubbe som gapar istället. Kan ju vara en ledtråd.

måste väl vara bästa ledtråden än så länge..
Citera
2008-04-01, 12:25
Medlem
CashBlows avatar
Förgrundsfigur är inte detsamma som frontfigur så att det är en gitarrist och inte en sångare kan stämma.

Bara det här inte utvecklas till ytterligare en RIP-tråd...

RIP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in