2008-04-02, 13:56
Medlem
Speedkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashwriter
Ungefär så, ja. Har han sambo och barn och drogar så är han en skithög. Hade han slutat (som jag också skrev i förra inlägget) så är det ju synd att han var en idiot som lämnade dem på det viset. Jag funderar ibland själv på att avsluta det hela men fan heller att jag skulle göra det om jag hade barn. Då skulle jag tvinga mig att söka en hjärnskrynklare. Idag finns rätt bra hjälp i form av både terapi och medicin.

Jag är 181cm lång

Självklart är det inte schysst mot tjejen och barnet att ta sitt liv. Och det är en sak om man tar droger och det går ut över familjen, detsamma om man dricker. Ser dock inte att man förtjänar att dö bara för man tar en öl eller en joint varanan helg.

Jag är 191cm
Citera
2008-04-02, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.I.A
Speedking, grabben som snackar med sej själv
Blev det lite mycket i söndags på norra stå?
När vart han inne på St göran senast?
Citera
2008-04-02, 14:15
Medlem
STAEDTLERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lusekoftan
tänkte samma sak. Var det inte så att Ålund blev knasig medan han var tillsammans med henne? Kanske förtjänar hon en egen tråd...

Man ska akta sig för att dra förhastade slutsatser men jag får lite Courtney Love-vibbar. Nu vet jag inte om det är hon som skrivit "Yours to keep" - men den ger väl lite vinkningar om ett, inte onormalt men ändå, utpräglat maktförhållande i hennes syn på relationer. Kanske Åhlund som skrev den och tände på att höra henne sjunga det?

Om någon har något givande på Paola vore det fett intressant med tråd, dock lite rädd för att folk ska "visa lite respekt hon har nyss losat maken och mannen till sitt barn"-snack.

Hon är riktigt het i Above the candystore-videon.
Citera
2008-04-02, 14:38
Medlem
skumrasks avatar
Sant att Anders dragit en och annan lina i sina dagar, det har ju alla i den svängen, men att han skulle vara en missbrukare är en kraftig överdrift. Spottade i glaset gjorde han inte när det det fanns tillfälle, och uppenbarligen var det här ett sådant.

Jag har pratat med anhöriga, och som jag uppfattar det var det en ren impulsgrej, han blev full och kanske påtänd, och snedtände totalt.
I komination med bråk med flickvännen, en sönderslagen lägenhet etc blev det helt enkelt för mycket. Hade han bara härdat ut natten hade det här aldrig hänt.
Citera
2008-04-02, 15:12
Medlem
dtoags avatar
Anders måste ju ses som en förgrundsfigur då han var en av tre(?) BD-medlemmar som var med hela tiden, de andra kom och gick.
Citera
2008-04-02, 15:16
Medlem
c014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STAEDTLER
Tycker det är intressant att när Paola dumpade Åhlund gick han ju ner sig något styggt, hon gör något med sina killar alltså. Vore intressant att veta hur hon är i en relation.

Har du aldrig förlorat en tjej? Hon kanske är alldeles underbar, och därför är det extremt svårt att förlora henne. Att bli av med någon man älskar kan lätt få en att fundera på att ta livet av sig.
Citera
2008-04-02, 15:41
Bannlyst
haha, gick faktiskt på en folkhögskola utanför uppsala där denna Paola gick, men det var ju innan hon blev en kändishora. redan då hade hon som en liten "klan" runt omkring sig.
Senast redigerad av KantStolt 2008-04-02 kl. 15:57.
Citera
2008-04-02, 15:55
Medlem
STAEDTLERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c014
Har du aldrig förlorat en tjej? Hon kanske är alldeles underbar, och därför är det extremt svårt att förlora henne. Att bli av med någon man älskar kan lätt få en att fundera på att ta livet av sig.

Självklart har jag gjort det... Det förutsätter inte att jag är intresserad av en kvinna som "lett" till en musikers djupa depression och en annans självmord. Jag utesluter absolut inte att det är hennes fantastiska egenskaper som blivit "påfrestande" för killarna (ej ironi).

Självklart kan man inte på något sätt ge henne den absoluta skulden för de här grejerna. Men jag är nyfiken på om det är tillfälligheter.

KantStolt: Hur var hon som person?
Senast redigerad av STAEDTLER 2008-04-02 kl. 15:58.
Citera
2008-04-02, 16:01
Bannlyst
hon drog till en samling lite udda men hippa personer. jag uppfattade henne som schysst, i bemärkelsen att hon var en sån som slog uppåt så att säga, ingen taskig bitch. stark personlighet, lite av en big mama, centralgestalt, samtidigt impulsiv, kunde bli vansinnigt arg, kanske något av en drama queen. hade dock ingen nära relation till henne, så jag har ju inte sett alla sidor om man säger så.
Citera
2008-04-02, 16:08
Medlem
skumrasks avatar
Det skall inte läggas någon skuld på Paola öht, det var helt enkelt A som flippade ut på sprit och kanske något annat i det här fallet. Vad vet jag ej.
Han kunde bli helt vild på sprit, det är hela storyn. Han fick fyllespel och skämdes väl till sist, så mycket att han inte ville se folk i ögonen degen efter. Det är min teori.

Han var inte kliniskt deprimerad vad jag vet.
Citera
2008-04-02, 16:23
Medlem
chribsson2s avatar
Fortfarande ingen etablerad media som har rapporterat, så att vi kan kalla detta bekräftat?
Citera
2008-04-02, 18:49
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Fortfarande ingen etablerad media som har rapporterat, så att vi kan kalla detta bekräftat?

Det är så pass allmänt spridd information vid detta laget att det borde dementerats om det inte var sant.

Kollade runt lite och såg att Håkan Hellström stängt sitt forum enligt eget önskemål. Då jag inte är något fan, vet jag dock inte om detta skett nyligen eller om det varit nere en längre tid.
http://www.hakanhellstrom.com/forum.php
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in