Har fått dessa tabletter av mina läkare för mina sömnproblem. Jag hade tidigare propavan men ger mig alldeles för många biverkningar.
FASS: "Nozinan används vid schizofreni, mani och vissa andra psykotiska tillstånd, vid paranoida tillstånd som t.ex. förföljelseidéer och sjuklig misstänksamhet samt vid svåra smärttillstånd, antingen ensamt eller tillsammans med smärtstillande medel för att förstärka effekten av dessa."
Är det någon som ordinerats samma medicin som jag, just mot sömnproblem?
Tycker nästan nozinan är värre än propavan, lika illa typ
Först fick jag propavan, sa att dom inte fungera så bra och att jag blev jävligt slö, då skrev han ut nozinan..
Kroppen känns helt bortdomnad när man vaknar på nozinan
Senast redigerad av Liberty. 2008-03-31 kl. 15:53.
dom gånger jag tagit nozinan för att sova så har det slutat med att jag sovit ca 15 och innan dom 15 timmarna har det varit omöjligt att lämna sängen pga kroppen varit så bortdomnad att man inte kunde gå.
Men dom tabletterna jag hade var på 50 elr 100 mg om jag kommer ihåg rätt.
dom gånger jag tagit nozinan för att sova så har det slutat med att jag sovit ca 15 och innan dom 15 timmarna har det varit omöjligt att lämna sängen pga kroppen varit så bortdomnad att man inte kunde gå.
Men dom tabletterna jag hade var på 50 elr 100 mg om jag kommer ihåg rätt.
hahahah 50-100mg :=(
testat å köra 12.5-50mg, spelar ingen roll blir seg även med 12.5mg!
dock försöker jag sova på kratom, köpte några g ifrån cheapdrugs.se
fungerar mycket bättre men blir ju dyrt i längden
Är du smart så ska du veta att nozinan boostar andra droger blanda tex nozinan och imovane och du lär sova ganska bra .........dock så bör du undvika nozinan och alkohol
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!