Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-31, 02:16
  #1
Avstängd
FlamingForces avatar
Varför låser ni mina trådar?
jag tror de beror på att jag är en nysvensk muslim

de får snackas hur mycke skit osm helst om utläningar o muslimer, utan att moderators gör ett skit, men minsta lilla skit om dom själva så tar dom ut potatisen ur röven o låser tråden
__________________
Senast redigerad av FlamingForce 2008-03-31 kl. 02:24.
2008-03-31, 02:22
  #2
Medlem
Sprajts avatar
är det inte lite korkat att göra en ännu mer oseriös tråd när din förra blev låst för trams?

vad vet jag, jag är ju inte muslim
2008-03-31, 02:22
  #3
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlamingForce
Varför låser ni mina trådar?
jag tror de beror på att jag är en nysvensk muslim

Jag tror det beror på KFK. Ett insidertips är att den här tråden också blir låst.
2008-03-31, 02:23
  #4
Avstängd
Andrei Rublyovs avatar
Flamingforce är ett ypperligt exempel på att en stor majoritet av alla "nysvenska" muslimska ungdomar saknar förmåga att kunna debattera och diskutera på en nivå som är över lekskolenivå.
__________________
Senast redigerad av Andrei Rublyov 2008-03-31 kl. 02:30.
2008-03-31, 02:25
  #5
Medlem
Robin Woods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlamingForce
Varför låser ni mina trådar?
jag tror de beror på att jag är en nysvensk muslim

Gå med i pingstkyrkan istället, eller svenska kyrkan!
Konvertering m.a.o!
2008-03-31, 02:34
  #6
Medlem
LexSuperiors avatar
För att...

Citat:
Ursprungligen postat av FlamingForce
Varför låser ni mina trådar?
jag tror de beror på att jag är en nysvensk muslim

de får snackas hur mycke skit osm helst om utläningar o muslimer, utan att moderators gör ett skit, men minsta lilla skit om dom själva så tar dom ut potatisen ur röven o låser tråden
... Du är ett troll som inte kan diskutera objektivt och som aldrig försitter ett tillfälle att tramsa.

Tredje gången gillt efter denna tråden låses ?
2008-03-31, 02:36
  #7
Medlem
infidels avatar
Flamingforce, ert anus behöver sträckas och tänjas av ett otal bögmoderatorer, det är enda boten för er keffhet.
2008-03-31, 02:52
  #8
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin Wood
Gå med i pingstkyrkan istället, eller svenska kyrkan!
Konvertering m.a.o!
2008-03-31, 03:38
  #9
Medlem
W.Schellenbergs avatar
Eller varför inte ringa DO? Du kanske blir rik på kuppen! Först kränkt vinner ju som bekant!

/W
2008-03-31, 06:36
  #10
Medlem
Fet-Everts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlamingForce
Varför låser ni mina trådar?
jag tror de beror på att jag är en nysvensk muslim
Det är dåligt gjort av moderatorerna. Självklart borde alla dina trådar flyttas till tripprapporter.
2008-03-31, 06:43
  #11
Medlem
ikhs avatar
Testa att skapa trådar som är relevanta för forumet, och utan en massa jävla trams så får de leva kvar. Fram tills att du lär dig det, så finns det risk att dina trådar blir låsta, och detta gäller oavsett din religion. Här inne får man tro på vilken gud som helst eller tom E.T.

Vill du fortsätta att diskutera våra moderatoråtgärder så råder jag dig att skapa en tråd i Flashback.

Tråd låst.

/mod ikh

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback