2008-03-30, 22:52
Medlem
100apor.ses avatar
"Systemunderhållning".....har man hyrt in en stand-up komedian som står o drar skämt för systemet?
Citera
2008-03-30, 22:55
Medlem
Dejads avatar
Hum hum hum, det verkar vara lite ostabilt just nu.

Kod:
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/html/system/_functions.php on line 329

om man följde http://www.bideazy.com/aktuella-auktioner.php länken och sen klickade på avslutade auktioner http://www.bideazy.com/avslutade-auktioner.php
Citera
2008-03-30, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bt23
Bidme.se är bevisligen bluff, ja, men tycker det är fel att dra alla över en kant. Mig veterligen är både Lägstabud.se och Bidster seriösa men jag kan såklart ha fel. Det är ju ett fungerande affärskoncept så att alla skulle vara bluff har jag svårt att tro.

Båda bidster och lägstabud bluffar ja.
Visst, Bidster "ger" bort mindre värda prylar lite då och då för att skaffa sig ett rykte. Men när det kommer till Resor, Bilar och Lägenheter så bluffar dom totalt.
Orkar inte gå in på varför jag tror det. Har kollat upp mycket så är 99% säker.
Finns även artiklar ang Bidster.

Lägstabud är 100% fake.
Har chattat med den feta skitungen som äger/skapade sajten och det är bara bluff och båg.
Citera
2008-03-30, 23:00
Medlem
Lägstabud.se suger. Vann en tft där förut men det tog ett halvårs tjatande via mail och telefon innan jag fick den.
Citera
2008-03-30, 23:01
Medlem
100apor.ses avatar
det ska kosta o va dum!

-En sån här sida borde man starta omgående....sista idioten verkar inte va född!
Citera
2008-03-30, 23:08
Bannlyst
Starkt jobbat, h-u-g!

Sidor som existerar enbart för bedrägerier ska stoppas med alla till buds stående medel!
Citera
2008-03-30, 23:17
Medlem
RaxXzs avatar
Äntligen en hack som är gjord med rätt avsikter!
Härligt jobbat.
Citera
2008-03-30, 23:40
Medlem
Akdrs avatar
Bra gjort! VFH kan ta sig i brasan! Hoppas dom inser hur det går till, precis som HUG ska det göras. All heder åt Internets Ärofyllda Krigare =)
Citera
2008-03-31, 00:22
Medlem
Sprains avatar
Bidster är ju faktiskt ett seriöst företag i den här oseriösa branschen. Jag har vunnit två PS3or, lite presentkort och en ipod där. Har även losat nån budstrid men det får man väl ta när man gamblar.

Och nej, jag har ingenting att göra med ägarna av siten. Satt och "spelade" där förut istället för att oddsa tills jag insåg att det var nog inte så lönsamt trots allt.
Citera
2008-03-31, 01:00
Medlem
p4radoxs avatar
Jag kan inte mer än instämma med skaran av användare som lovordar h-u-g.
Ett hack där orätt avslöjas och oskyldiga inte kommer till skada är en frisk fläkt på forumet.
Keep it up!
Citera
2008-03-31, 02:14
Medlem
mi:nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steingren
Båda bidster och lägstabud bluffar ja.
Visst, Bidster "ger" bort mindre värda prylar lite då och då för att skaffa sig ett rykte. Men när det kommer till Resor, Bilar och Lägenheter så bluffar dom totalt.
Orkar inte gå in på varför jag tror det. Har kollat upp mycket så är 99% säker.
Finns även artiklar ang Bidster.

Lägstabud är 100% fake.
Har chattat med den feta skitungen som äger/skapade sajten och det är bara bluff och båg.
Jag struntar i hurvida du inte orkar gå in på det, jag vill höra hur du har kollat upp dessa siter och vilka bevis du har för att de är fuskare. Och kom inte och påstå att du har varit inne i deras databaser, för det hade kommit upp här på FB för länge sedan isf.
Jag vill även höra om du har koll på hurvida zebido.com fuskar, och isf hur.
Citera
2008-03-31, 03:43
Medlem
Desperat_s avatar
Hackervarienten av batman?

"Systemunderhållning utförs på servern,
vi är tillbaka snart igen!"

Nu är jag visserligen lite trött men....

Systemunderhåll och 'vi är snart tillbaka igen' är väl snarare korrekt svenska?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in