ja åkte på samma grejj, allt pekade på mej.. jag nekade allt (+- 1000st 30mm tags, 5st t-ups), utöver dom 4 tags jag blev tagen på bar gärning med.. jag sa att jag bajtade dom 4st jag hade gjort o höll mej till samma version hela tiden, prata så lite som möjligt.. till slut tror dom dig när du nekar! Fälla tårar funkar kanske, men ja tror inte på det. Va iskall istället, då knäcker dom dig inte!
sen ska du kolla upp om dom byter ut eller städar grejjerna du målat på.. Jag slapp skadestånd på grejjerna för ja sa att dom hade tvättat skiten o inte bytt ut dom som dom påstod.. Det tyckte dom var lite pinsamt så dom tog inte upp skiten igen, det kanske var ren tur men hade ja inte sagt nåt så hade ja fått skadestånd på 5 lax extra, nu åkte ja bara på böter för tagsen..
Lycka till min vän, NEKA o om dom fortsätter så överklaga om domen faller fel.. Dom pallar inte till slut för lite kladd, dessutom har dom bristande bevis eftersom bilderna dessutom var lagliga! Den bilden där man ser dina kläder får du på något sätt bortförklara dig med, eller helt enkelt NEKA, dom kan inte bevisa att det är du bara för att kläderna är likadana? Säg att du köpte likadana kläder o spela dum, de funkade för mig!
Ha självförtroende o va iskall nu, DU knäcker dom o inte tvärtom.. Var hellre tyst än att säga nåt du inte reder ut, du har alltid rätt till advokat! Jag hoppas för din skull att det går snabbare för dig än för mig med förhör o sånt, jag fick vänta i ett år på skiten..
LYCKA TILL min vän!