Jag bjuder ej halvsnusare om dom tigger, kan hnda att jag bjuder ngon vn men jag har inga halvsnusare i kretsen.
Jag har vnner som inte snusar alls, dom kan jag nstan fresl en snus, men jag lyckas sllan med mina ider.
Bjuder jag s ska jag ha tillbaka, snus eller ngot annat som gagnar mig. Snus r fr dyrt fr att ge bort gratis i lngden.
EDIT: Jag lste ngra inlgg lngre upp och kom att tnka p en sak.
En jag knner igen(vi umgs inte eller s men we half-know eachother) kom och frgade mig efter snus p ngon fest eller s, jag hade bara lssnus, Ettan Ls, inte rikligt mycket kvar heller. Men snll som jag r s bjuder jag, ven om denne vanligtvis inte snusar ls(eller ens snusar alls....). Vi var bda ganska fulla och jag erbjd mig att baka prillan t honom, d han sjlv erknde att han inte kunde, men nej nej han skulle ju frska.
Jag sg hur han misslyckades, allt gick i slow-motion, han tappade och smulade och fick inte in ngot i munnen, han skakade av hnderna och sa "Det gick ju inte s bra, men tack nd

"
Jvlar i hela min lda vad sur jag blev
EDIT igen: Om man bjuder ngon, och denna plockar upp tv snus och inte tror att man mrker, jag menar, vad fan vill dom? "Oj jag rkade ta tv hoppas det r okej, okej bra *in i munnen fort som fan*"
aaah idioter!
Usch jag r arg, kanske beror p att jag har en sketen prilla kvar tills imorn.