Citat:
Ursprungligen postat av Neonight
Jag är 100% säker på att det är en leprecon du har att göra med....kanske till och med Calle Schulman.
Varför ska vissa människor envisas med att fantisera ihop någonting fullständigt orimligt istället för att bara tänka logiskt? Så fort en sådan person ser något han/hon inte förstår så måste det så klart vara:
1. UFO
2. Spöken
3. Carola
Vad är det mest troliga? Att det är en ande/spöke som det inte finns några som helst vetenskapliga bevis för eller att det helt enkelt handlar om inbillning, hjärnspöken osv
Fan va trött jag blir...jag orkar snart inte med detta
Visst det är jättekul att fantisera om en andevärlden och se ala youtube-filmer och alla tv4+ program om spöken...men en kritiskt tänkande människa ser det för vad det är: Underhållning.
Fan vad trött jag blir, jag orkar snart inte med detta.
Alla bygger inte sin "tro" på Tv4, YouTube eller Aftonbladet! Seriöst alltså, kan du inte ens vara öppen för möjligheten att andra har upplevt saker som fått dem att sluta vara så förbannat skeptiska? Sluta smutskasta oss med smutsinlägg!
Jag kollade förövrigt (Kanske jag redan nämnt?

Orkar inte kolla nu.) kartongen med spikpickan inuti, (mycket noggrant och vetenskapligt korrekt rätt) och trots att den stod på högkant så krävdes det alldeles på tok för mycket kraft för att något normalt skulle kunna välta den. Spelade ingen roll vilket håll man tippade den åt för tyngdpunkten var placerad längst ner i botten vilket gjorde den stabil i alla lägen! (man kunde trycka den ungeför 1dm åt sidorna och ändå åkte den tillbaks till sin vertikala position) Så, hur fan kan den bara välta rent spontant?
Kanske bör tillägga att jag satt 2,5 meter ifrån den också? Jag skulle nog våga påstå att jag hade känt av eventuella jordskalv som orsakat vältningen av den där extremt stabilt stående kartongen alltså!
Jaja, tro't den som vill, jag bryr mig inte,
jag vet iaf att det finns..