• 1
  • 2
2008-03-24, 22:53
Medlem
Mr.CroMes avatar
Tjenare, nu sitter jag här med min syster som åkt hit och ska vara här ett tag, hon satt i soffan medans jag satt vid datorn och hon råkade hoppa ur soffan pga. att nått/nån rörde henne vid foten lätt... Huset är nyggd år 1988 och vi är andra familjen i huset, ingen har dött här och inte i granskapet heller...
Nu till min fråga, är det möljigt att det finns andar i huset? Och nej ingen har kört anden i glaset eller liknande... Det har aldrig bott barn här heler utan folk runt 40-60 års åldern och jag är den ända under 20 som bor här.. Eller är det bara nått relfex hon kännde?

Tack och Hej
Citera
2008-03-24, 22:56
Medlem
Balthazaer-s avatar
Nej, det finns inga andar i ditt hus.
Citera
2008-03-24, 23:00
Medlem
Jag hade en liknande upplevelse för cirka 10 år sedan! Då var jag väl 9 år. Blev lite rädd och mina tankegångnar gick i dina banor i några sekunder, sen insåg jag att det där med spöken och sånt bara är trams. Tycker att du borde komma fram till samma slutsats.
Citera
2008-03-24, 23:05
Medlem
Mr.CroMes avatar
Antaglingen får man väl få samma grej som fick för dig...
Citera
2008-03-24, 23:11
Medlem
Foqnaxs avatar
Tror knappast att ni har andar i huset, bara en nervig syster till dig.
Citera
2008-03-24, 23:18
Medlem
Dr.Kratzs avatar
Övrigt > Paranormala fenomen, ockultism och ufologi?
Citera
2008-03-24, 23:32
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kratz
Övrigt > Paranormala fenomen, ockultism och ufologi?

Du tog ordet från min mun

/mod
Citera
2008-03-24, 23:38
Medlem
Mr.CroMes avatar
Ok, det måste vara något sånt då. Jag tror inte på andar men efter man sett allt skit på youtube så blir man lite fundersam över skiten...
Citera
2008-03-25, 00:13
Medlem
Krafses avatar
Det kanske är de som bodde där innan som har gått och dött? Ingen i er bekantskapskrets då?
Citera
2008-03-25, 00:25
Medlem
Mr.CroMes avatar
Vi köpte detta huset förra året, och nej dom har inte dött, jag träffar dom vardaglingen...
Citera
2008-03-25, 09:10
Medlem
Jack BauerCTUs avatar
Det behöver inte vara någon som har bott där innan, det kan också vara någon som bodde där på platsen innan huset byggdes. Ni kanske bor på en gammal kyrkogård?
Citera
2008-03-25, 09:47
Medlem
DeMysteriiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack BauerCTU
Det behöver inte vara någon som har bott där innan, det kan också vara någon som bodde där på platsen innan huset byggdes. Ni kanske bor på en gammal kyrkogård?

Men lägg av. Om man tyckte man kände nåt som rörde vid foten är väl andar är väl det sista desperata utvägen för en extremt öppensinnad person. Det är ungefär som att tro att Legoland invaderar Sverige så fort man hör ett flygplan.
Varför i hela friden skulle det vara andar? Det finns ju inget bättre sätt att gå miste om en verklig förklaring än att dra såna där slutsatser det första man gör.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in