Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Konditions- och styrkemässigt, snarare än sexuellt. Det senare är väl oklart.
ok..får en att fundera. I allmänhet är killar vid den här åldern grymt institutionaliserade; de
vill inte - och kan knappast - rymma, de vet inget om världen utanför, och de vet inte hur skulle klara sig där.
Minns när jag var med om en brand på en säkerhetsavdelning på psyket en gång. Våldtäktsmän, dubbelmördare och annat slödder skickades ner i hissen och kom ut i full frihet på gräsmattan.
Ingen gjorde någon som helst ansats av att dra - trots att det förmodligen hade varit enkelt.