2010-08-17, 22:22
Medlem
jamssons avatar
Tja han kan väl få lite hjälp på traven

M.V.H.
jamsson.
Citera
2010-08-17, 22:22
Medlem
Grym peruk,hoppas han åker fast snart så han inte gör nått idiotiskt.
Citera
2010-08-17, 22:23
Medlem
ber om ursäkt om nån postat länk till denna artikel tidigare, måste sticka om 2 min nämligen, hinner inte läsa igenom tråden.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2109221.ab

där verkar det ganska uppenbart att han är rätt sugen på kids fortfarande tycker jag! detta var några år sedan men skulle han ändra sig de senaste 3 åren. näää

EDIT: såg direkt länken på första sidan men i vilket fall. han känns jäääävligt sketchy!
Citera
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MerryHappy
Av erfarenhet så kan jag berätta att slutna vårdavdelningar på rättspsyk inte tillåter internet på avdelningarna. Iaf inte där jag jobbat.
OK.

Det kanske är jag som har fått något om bakfoten. Jag har för mig att rättspsyk (eller vad det heter) i Växjö fick på moppen uppifrån för att de inte tillät Internet för de intagna.
Eller om det var mobiltelefoner.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamsson
Ja dom skäms nog rätt bra nu En gubbe på 80 bast med rullator springer ifrån dom. Möjligt att Trojan har rätt, kanske var man så invaggade i att gubben inte skulle kunna springa iväg pga hög ålder mm. Och det var nog inte första gången han varit på permis. Så man var kanske säkra på att något sådant inte skulle hända. Men se på fan, det var liv i gubben ännu Sista rycket?

M.V.H.
jamsson.
I länken som någon postade så skrevs det att han rymt flera gånger tidigare. Senaste gången på en permission 1998. Så dom måste ju ha vetat att han inte drar sig för att rymma. Men ändå så klantar dom till det. Hur fan lyckas man..
Senast redigerad av mysen 2010-08-17 kl. 22:26.
Citera
2010-08-17, 22:24
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Tja, vi får (kanske) se, men också den relativt långa tiden mellan larm och rymning tycker jag också i någon mening talar för att de trodde sig ha slarvat bort honom snarare än att han sprungit.

Kanske på barnavdelningen?

M.V.H.
jamsson
Citera
2010-08-17, 22:25
Bannlyst
att det tog 2 timmar va väl att de va svårt att smälta att en så pass gammal gubbjävel rymmt. Jag hade ju inte haft stor pondus om ja varit nån av de vakterna idag
Citera
2010-08-17, 22:25
Medlem
Chopinowskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundensår
Hurså, vet du ngt mer om honom?
Så att han är en pedofil och mördare är inte nog med info för man inte ska vilja att han ska springa lös?
Citera
2010-08-17, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Tja, vi får (kanske) se, men också den relativt långa tiden mellan larm och rymning tycker jag också i någon mening talar för att de trodde sig ha slarvat bort honom snarare än att han sprungit.
Ja det låter som sagt osannolikt att så har skett men (enligt mina erfarenheter och fördomar) så brukar inte vårdarna vara några fysiska praktexemplar direkt...
Citera
2010-08-17, 22:26
Medlem
HemligaArnes avatar
JA! Inte bara vårdarna utan Sten-Erik med.
Citera
2010-08-17, 22:27
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
I länken som någon postade så skrev det att han rymt flera gånger tidigare. Senaste gången på en permission 1998. Så dom måste ju ha vetat att han kan rymma. Men ändå som klantar dom till det. Hur fan lyckas man..

Jaha, se där ja. Man kanske skulle köra lite fystester på dom där vårdarna.

M.V.H.
jamsson.
Citera
2010-08-17, 22:27
Medlem
SilentVictorys avatar
Skulle tro att han gör allt för att få sig ett sista nyp med någon liten unge nu.
Fruktansvärt tragiskt att detta händer, vårdarna borde bli avskedade på direkten.

Detta är inte första gången någon rymmer på detta vis, och det lär heller inte vara sista.

Edit: Han kan ju faktiskt redan ha gett sig på något barn, eftersom han smet för ett par timmar sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in