Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-03-22, 18:21
  #1
Medlem
memrixs avatar
Hejsan, blev att jag drog hem till en brud igår och det ena ledde till det andra och vi hade sex. Vi hade sex i kanske 4 min eller nått då jag inte vågade pumpa på då hon inga piller åt och kondom hade man ju inte med sig =/

Känner mig nu lite orolig. Hur lätt är det att få HIV egentligen ?
Citera
2008-03-22, 18:28
  #2
Medlem
R.Rs avatar
Liten risk. Det i kombination med att hon med stor sannolikhet inte hade HIV gör riskerna väldigt väldigt små, men säker kan man förstås aldrig vara.
Citera
2008-03-22, 18:30
  #3
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memrix
Hejsan, blev att jag drog hem till en brud igår och det ena ledde till det andra och vi hade sex. Vi hade sex i kanske 4 min eller nått då jag inte vågade pumpa på då hon inga piller åt och kondom hade man ju inte med sig =/

Känner mig nu lite orolig. Hur lätt är det att få HIV egentligen ?

gå och testa dig om du är orolig. hur fan ska nån här veta vad hon kan ha haft eller inte? vill det sig illa räcker 4 minuter till att få allt som man kan få i sjukdomsväg.nu ska du fråga dig själv om dessa fyra minuter är värda 3 månaders ångest, eftersom du bör hiv-testa 3ggr under en 3-månadersperiod för att vara säker..
Citera
2008-03-22, 18:32
  #4
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memrix
Hejsan, blev att jag drog hem till en brud igår och det ena ledde till det andra och vi hade sex. Vi hade sex i kanske 4 min eller nått då jag inte vågade pumpa på då hon inga piller åt och kondom hade man ju inte med sig =/

Känner mig nu lite orolig. Hur lätt är det att få HIV egentligen ?
Om jag vore du skulle jag vara mer orolig för att ha gjort bruden på smällen.
Kan bli så även om du inte kommer i henne vet du.
Citera
2008-03-22, 18:32
  #5
Medlem
jandis avatar
tror det är större risk att få annat än hiv, men testa dig.
Citera
2008-03-22, 18:33
  #6
Medlem
jokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memrix
Hejsan, blev att jag drog hem till en brud igår och det ena ledde till det andra och vi hade sex. Vi hade sex i kanske 4 min eller nått då jag inte vågade pumpa på då hon inga piller åt och kondom hade man ju inte med sig =/

Känner mig nu lite orolig. Hur lätt är det att få HIV egentligen ?

Risken att du fått HIV är väldigt liten, men risken att du fått klamydia, gonnoré, eller kondylom är betydligt större. Du kan givetvis även fått syfilis eller hepatit men den risken är också ganska liten.

Sök upp närmaste hudmotagning/ungdomsmottagning/STD-mottagning och boka tid för okulärbesiktning och klamydiatest
Citera
2008-03-22, 18:53
  #7
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joker
Risken att du fått HIV är väldigt liten, men risken att du fått klamydia, gonnoré, eller kondylom är betydligt större. Du kan givetvis även fått syfilis eller hepatit men den risken är också ganska liten.

Sök upp närmaste hudmotagning/ungdomsmottagning/STD-mottagning och boka tid för okulärbesiktning och klamydiatest

hepatit(c) är dock inte så vanligt att få vid sex
Citera
2008-03-22, 18:59
  #8
Medlem
Mullrets avatar
Du kan få inkallelse från Tingsrätten angående faderskapsmål...

Betala i 18 år = inte kul.
Citera
2008-03-22, 19:00
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av memrix
Hur lätt är det att få HIV egentligen ?
Risken att smittas vid vaginalt samlag är 0,05% för män så du kan nog slappna av. Däremot kan du dra på dig en del annat smått och gott (t.ex. klamydia eller ungar) så det är alltid värt att gå och kolla dig innan du borrar någon annan utan connies.
Citera
2008-03-22, 19:04
  #10
Medlem
Ssjoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunil
Risken att smittas vid vaginalt samlag är 0,05% för män så du kan nog slappna av. Däremot kan du dra på dig en del annat smått och gott (t.ex. klamydia eller ungar) så det är alltid värt att gå och kolla dig innan du borrar någon annan utan connies.

Gäller det där också om kondomen spricker och man avbryter samlaget för att sätta på en ny tex?
Citera
2008-03-22, 19:05
  #11
Medlem
memrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunil
Risken att smittas vid vaginalt samlag är 0,05% för män så du kan nog slappna av. Däremot kan du dra på dig en del annat smått och gott (t.ex. klamydia eller ungar) så det är alltid värt att gå och kolla dig innan du borrar någon annan utan connies.

Oh, lite av en lättnad faktiskt. Men vad har du för källa på det ?
Citera
2008-03-22, 19:12
  #12
Avstängd
Evan_Stones avatar
Härstammar tjejen från Asien eller något Öststatsland så är juh risken betydligt högre
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback