2016-06-25, 12:53
Medlem
https://issuu.com/expressen/docs/dag...verige_____sju
direktlänk för denna:
dagar.som.skakade.Sverige - Sjukhusmorden
Citera
2016-06-27, 21:22
Medlem
steelkeyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scheele
https://issuu.com/expressen/docs/dag...verige_____sju
direktlänk för denna:
dagar.som.skakade.Sverige - Sjukhusmorden

Nä, det stämmer inte. Det är tv dokumentären Dagar.som.skakade.Sverige - Sjukhusmorden och INTE tidningsartikeln...
Citera
2016-06-27, 21:51
Medlem
Samhalls avatar
Slänger upp en ny länk, då den andra inte verkar fungera som den ska.

http://v2.delafil.se/f5804f7529a98e0...dokumentär.avi
Citera
2016-07-30, 22:16
Medlem
MissLarssons avatar
Hej jag är ny här inne! Och jag skulle bli så tacksam om någon har en ny bild på Anders Hansson! Jag älskar crime och jag har läst om morden men aldrig sätt en bild på mördaren. Om någon har en bild att visa pma mig då! Tack på förhand
Citera
2016-07-30, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLarsson
Hej jag är ny här inne! Och jag skulle bli så tacksam om någon har en ny bild på Anders Hansson! Jag älskar crime och jag har läst om morden men aldrig sätt en bild på mördaren. Om någon har en bild att visa pma mig då! Tack på förhand
Pöbel. Lämna han ifred.
Citera
2016-07-30, 23:01
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feffe15
alltså seriöst..vem fan skulle ha nåt intresse av att ha ihjäl en massa utlevade gamlingar genom att mörda dom med spetsad saft? är det glamoröst? brilljant? knappast..om man inte är cp-skadad?

Om han fick för sig att det var barmhärtighetsmord ifall åldringarna led av diverse krämpor som åldringar ofta gör? Det är vad folk som jobbat där samtidigt som honom och följde rättegången sagt. Dock är väl decinfektionsmedlet Ivisol knappast smärtfritt att konsumera.
Citera
2016-07-30, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feffe15
uppgifter om vårdelever finns på vårdskolans arkiv. dansken bör ha gått sin vårdutbildning i Malmö? där står också vilka praktikplatser eleven fanns på samt tidsperioden. och godkänd eller icke godkänd..

Svar på gammal post, jag vet, men möjligt är ju att han inte varit "listad" som avdelningens personal om han var i "poolen" där man rycker in på den avdelning där de för tillfället är kort om personal. Man kan ju vikariera för någon annan under rätt lång tid utan att egentligen tillhöra avdelningens personal. Stor del av anställda på denna typ av arbetsplats är kvinnor som är gravida och föräldralediga så det finns en rätt hög andel reguljära vikarier. Jag har jobbat på Östra sjukhuset, inte samtidigt och inte heller på samma avdelning eller ens geriatriken men jag vill minnas att jag gick i poolen drygt ett år innan jag fick fast placering på den avdelning som jag jämt jobbade på under det dryga året. Jag kan tänka mig att geriatrikavdelningarna har högre personalomsättning och liknande varför man måhända kanske hoppar in mer på olika avdelningar om man tillhör pool där. Bara som förklaring till varför han kanske inte finns med på lista över avdelningens personal men de anställda uppger att han arbetat där.
Citera
2016-07-31, 15:46
Medlem
MissLarssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Pöbel. Lämna han ifred.
Men han är ju en seriemördare
Citera
2016-08-19, 22:05
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Pöbel. Lämna han ifred.

Det här är Flashback, och inte Familjeliv. Moralpoliser kan häcka där istället. En bild på seriemördaren är definitivt on topic och högintressant för många i tråden. Så är det någon som har en färsk bild, vore det mycket intressant att se den.

Här är ryggen. Men vi vill se ansiktet också.

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/...imrygg2000.jpg

Tack på förhand!
Citera
2016-08-19, 23:31
Medlem
Citat:

Fast Ivisol mannen, som han kallas, påstås ha gjort det av barmhärtighetsskäl för att de var gamla och plågade. Dock är ju instrumentdecinfektion som man använder innan de kokas ganska frätande.
Citera
2016-08-20, 10:11
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:

Och en pöbel en pöbel.
Citera
2016-09-05, 12:16
Medlem
MissLarssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Och en pöbel en pöbel.
Vadå pöbel? Jag frågade bara efter en bild? Jag är inte ute efter att leta upp honom som personer gjorde med hagamannen. Jag ville bara se en bild och inget mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in