2013-01-26, 20:16
Medlem
HuggaKidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Nej det har dom inte.

Ofan, hade för mig det.
Well, skulle hursom vara schyst med en affär med riktiga grejjer!
Citera
2013-01-26, 20:20
Medlem
HuggaKidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MangeSmith
På tal om något annat såg jag lite nytt på Norr vid Ica Längdbrotorg! Den där "betongkuben" som står bredvid dagiset har fått sig 2 nya feta tags. Värt att checka!

Värt att checka?.. Ska man altså röra sig ut i 20- för att kolla några kråkor..?
Låter legitimt!
Det osar ju inte självpropps alls.... Hahaha
Citera
2013-01-26, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HuggaKids
Dock är jag ganska säker på att hl har ensamrätt för tyska mtn.

Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Nej det har dom inte.

HighLights är Montanas svenska "agent", vill man beställa Montana som företag i Sverige så är de HighLights man köper av (mer exakt KR distrubition).
De går inte att beställa från Tyskland utan att gå via HL (inget är väl omöjligt).

Tror ni mig inte? Okej, synd om er.
Ring Montana eller HL och fråga annars då
Eller sitt här och grina!

Go kväll.
Citera
2013-01-26, 20:50
Medlem
HuggaKidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h4ndt4g
HighLights är Montanas svenska "agent", vill man beställa Montana som företag i Sverige så är de HighLights man köper av (mer exakt KR distrubition).
De går inte att beställa från Tyskland utan att gå via HL (inget är väl omöjligt).

Go kväll.

Fast det är ingen som sagt emot dig, så ge fan i att ta sån ton.
Citera
2013-01-27, 00:44
Medlem
Citat:
Fast det är ingen som sagt emot dig, så ge fan i att ta sån ton.

Nej än nej, men de här är graffiti forumet på flashback, de är alltid någon som säger emot/gnäller och är dryg, bäst att gardera sig!
Citera
2013-01-27, 12:48
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h4ndt4g

Go kväll.
Nej. Vet folk som har hämtat burkar direkt av tyskarna hit till sverige för ca. ett år sedan, utan problem. Så nej, jag tror dig inte. Synd om mig? Nej, för jag har rätt.
Citera
2013-01-31, 11:32
Medlem
Ericjoes avatar
Walla jag såg wholetrain här walla
Citera
2013-02-07, 14:51
Medlem
MangeSmiths avatar
Om vi fick en laglig vägg i Örebro...Skulle ni som målare bli sura om ni gjort ett fett piece och så kommer det någon annan en vecka senare som vill måla och blir då vungen att måla över. Som denna kille i västerås.... http://www.youtube.com/watch?v=ztMwCoIk8SM

Vad känner ni inför lagliga väggar? Jag är trött på att Graffiti ska ha ett så dåligt rykte. Fler lagliga väggar åt folket!
Citera
2013-02-07, 15:24
Medlem
Coversalls avatar
Citat:
Om vi fick en laglig vägg i Örebro...Skulle ni som målare bli sura om ni gjort ett fett piece och så kommer det någon annan en vecka senare som vill måla och blir då vungen att måla över. Som denna kille i västerås.... http://www.youtube.com/watch?v=ztMwCoIk8SM

Vad känner ni inför lagliga väggar? Jag är trött på att Graffiti ska ha ett så dåligt rykte. Fler lagliga väggar åt folket!

skulle verkligen vara fett med en laglig vägg, Skulle bli lite grinig om stans största toy skulle måla över men får man räkna med det
Citera
2013-02-07, 15:45
Medlem
HuggaKidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coversall
skulle verkligen vara fett med en laglig vägg, Skulle bli lite grinig om stans största toy skulle måla över men får man räkna med det

Fast om det är en laglig vägg så kan man inte bli grinig. På en sådan vägg så gäller det att ta foto så fort man är klar och räkna med att målningen är överkörd i slutet av dagen.

Själv gillar jag att graffiti generellt har dåligt rykte, jag älskar det.

Påtal om lagliga alternativ så minns jag att jag gick förbi ett par kids i örebro som hade spännt upp plast mellan två träd o körde på, kreativt min in min kopp av té.
(Jag vet att det finns att köpa på hl)
F.ö tror jag det finns en laglig vägg i lindesberg, check it out.
Citera
2013-02-11, 19:58
Medlem
MangeSmiths avatar
Citat:
Fast om det är en laglig vägg så kan man inte bli grinig. På en sådan vägg så gäller det att ta foto så fort man är klar och räkna med att målningen är överkörd i slutet av dagen.

Själv gillar jag att graffiti generellt har dåligt rykte, jag älskar det.

Påtal om lagliga alternativ så minns jag att jag gick förbi ett par kids i örebro som hade spännt upp plast mellan två träd o körde på, kreativt min in min kopp av té.
(Jag vet att det finns att köpa på hl)
F.ö tror jag det finns en laglig vägg i lindesberg, check it out.

Den lagliga i väggen lindesberg har inte kommit upp ännu. Blir till sommaren vad det verkar som.

Jag har förövrigt startat en kampanj om att få en laglig vägg i Örebro. Gå in o läs mer på http://www.facebook.com/GraffitiOrebro
Citera
2013-02-11, 20:17
Medlem
HuggaKidss avatar
Citat:
Den lagliga i väggen lindesberg har inte kommit upp ännu. Blir till sommaren vad det verkar som.

Jag har förövrigt startat en kampanj om att få en laglig vägg i Örebro. Gå in o läs mer på http://www.facebook.com/GraffitiOrebro

Örebro kommer nog aldrig att tillåta en laglig vägg. Komunen här är ju som bekant väldigt enögda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in