Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-17, 00:22
  #1
Avstängd
Psykfallets avatar
Som rubriken lyder
Finns det nått fame i örebro trakterna
Citera
2008-03-17, 12:15
  #2
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykfallet
Som rubriken lyder
Finns det nått fame i örebro trakterna

Ja, finns ett par.Bladannat skyttebanan bakom rejmes.
Citera
2008-03-17, 15:30
  #3
Medlem
fittlampas avatar
jag skiter i örebro, men sånt där är väll synd att lämna ut i en tråd där vem som hellst kan kolla eller?
Citera
2008-03-17, 16:37
  #4
Medlem
yehaaaaas avatar
Varför inte ta kontakt med några writers från Örebro och fråga om du får följa med dom ut istället?
Citera
2008-03-17, 18:27
  #5
Avstängd
Psykfallets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittlampa
jag skiter i örebro, men sånt där är väll synd att lämna ut i en tråd där vem som hellst kan kolla eller?


Jo det är sant , helt klart.
Fame är hemliga egentligen, är rätt desperat just nu det är därför.
typ nyinflyttad osv .
Citera
2008-03-18, 11:56
  #6
Medlem
yehaaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykfallet
Jo det är sant , helt klart.
Fame är hemliga egentligen, är rätt desperat just nu det är därför.
typ nyinflyttad osv .

Perfekt tillfälle att utforska staden med andra ord. Sätt dig på en cykel och cykla runt tills du kan staden utantill. När du är klar med det så vet du nästan helt garanterat vars det finns fames.
Citera
2008-03-18, 12:16
  #7
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittlampa
jag skiter i örebro, men sånt där är väll synd att lämna ut i en tråd där vem som hellst kan kolla eller?

Dock är skyttebanan laglig att måla på, eller iallafall dem som äger stället, bryr sig inte! samt så har polisen kommit dit och berömt en, ( dem skulle rasta hundarna ).Så att, ja..Jag skulle faktist vilja kalla det för en laglig vägg.
Citera
2008-03-19, 17:30
  #8
Avstängd
Psykfallets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yehaaaaa
Perfekt tillfälle att utforska staden med andra ord. Sätt dig på en cykel och cykla runt tills du kan staden utantill. När du är klar med det så vet du nästan helt garanterat vars det finns fames.


Aa sant faktiskt , ska göra det nån dag
Citera
2008-03-19, 18:01
  #9
Avstängd
solariuss avatar
hur definierar ni ordet "fame"? för mig så är det ett lugnt ställe som målats i åtskilliga år och där man kan måla på dagen.förstår inte varför folk ska hålla sina fames hemliga,det är inte direkt så att det börjar hänga civvare där om en utomstående kör

edit.ja jag är medveten om att csg gillar "fames" numera
Citera
2008-03-20, 17:24
  #10
Medlem
everymove__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarius
hur definierar ni ordet "fame"? för mig så är det ett lugnt ställe som målats i åtskilliga år och där man kan måla på dagen.förstår inte varför folk ska hålla sina fames hemliga,det är inte direkt så att det börjar hänga civvare där om en utomstående kör

edit.ja jag är medveten om att csg gillar "fames" numera

det du beskriver är ett fame för mig. dom flesta fames vet ju redan snutarna/väktarna
om(sthlm iaf vet nte hur de är i örebro)
Citera
2008-03-20, 22:27
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarius
hur definierar ni ordet "fame"? för mig så är det ett lugnt ställe som målats i åtskilliga år och där man kan måla på dagen.förstår inte varför folk ska hålla sina fames hemliga,det är inte direkt så att det börjar hänga civvare där om en utomstående kör

edit.ja jag är medveten om att csg gillar "fames" numera

skillnad på fames ute i mindre städer och fames i stockholm, de fames i stockholm är ju antingen underjorden eller ute i förorterna, inte direkt mycket fames i centralstockholm som inte ligger nära linjer eller tunnlar osv
Citera
2008-03-20, 23:27
  #12
Avstängd
solariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtiofem
skillnad på fames ute i mindre städer och fames i stockholm, de fames i stockholm är ju antingen underjorden eller ute i förorterna, inte direkt mycket fames i centralstockholm som inte ligger nära linjer eller tunnlar osv

sen när började vi diskutera centrala stockholm? han frågade om ett fame i örebro
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback