2013-02-11, 20:20
Medlem
MangeSmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HuggaKids
Örebro kommer nog aldrig att tillåta en laglig vägg. Komunen här är ju som bekant väldigt enögda.

Och jag är jävligt bra på att prata. Ingen street-thug direkt!

http://www.facebook.com/GraffitiOrebro check it out
Citera
2013-02-11, 20:27
Medlem
HuggaKidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MangeSmith
Och jag är jävligt bra på att prata. Ingen street-thug direkt!

http://www.facebook.com/GraffitiOrebro check it out

Såg sidan.
Dock är det ju så att dom är inte lätta att förhandla med.
Vet b.la en lokal som hade schysta målningar, hotades av vräkning om de inte rollade väggarna. Det är så komunen fungerar här, enögda och vänder taggarna utåt.
Citera
2013-02-11, 20:29
Medlem
MangeSmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HuggaKids
Såg sidan.
Dock är det ju så att dom är inte lätta att förhandla med.
Vet b.la en lokal som hade schysta målningar, hotades av vräkning om de inte rollade väggarna. Det är så komunen fungerar här, enögda och vänder taggarna utåt.

Har för mig att Brädcentralen hade målningar som de tvingades rolla över för att inte förlora "pengabidraget" på grund av att de hade rökt på och kopplade det till graffiti. Yaaay -.-
Citera
2013-02-12, 10:18
Medlem
Coversalls avatar
Någon som fick en bild på tiben som rullade igår? De stog på resecentrum vid 9 på morgonen igår
Satt på bussen när jag såg det så han inte fota eller se vilka som målare det var men såg ut att vara 3 målningar
Citera
2013-02-15, 01:24
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coversall
Någon som fick en bild på tiben som rullade igår? De stog på resecentrum vid 9 på morgonen igår
Satt på bussen när jag såg det så han inte fota eller se vilka som målare det var men såg ut att vara 3 målningar
Rullade bleis, gh och chs i färg på tiben. Rät feta. Har dock inga bra bilder.
Citera
2013-02-19, 14:36
Medlem
Ericjoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Rullade bleis, gh och chs i färg på tiben. Rät feta. Har dock inga bra bilder.
Såg också dem!
Citera
2013-02-21, 19:41
Medlem
Tycker jag såg mycket nytt i dom centralare delarna av staden idag.. SÄF måste använt fatcap runt resecentrum och olof palmes torg, riktigt fint mer sånt. På tal om SÄF är det någon ny graffare ? såg verkligen inte ut som en toy.
Citera
2013-02-24, 22:12
Medlem
Ericjoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fucka
Tycker jag såg mycket nytt i dom centralare delarna av staden idag.. SÄF måste använt fatcap runt resecentrum och olof palmes torg, riktigt fint mer sånt. På tal om SÄF är det någon ny graffare ? såg verkligen inte ut som en toy.

Har aldrig sett SÄF
Citera
2013-03-08, 10:22
Medlem
boniers avatar
Som jag förstått så finns det ingen laglig vägg i Örebro men är det någon som har koll på vart närmaste ligger? Vet en i Karlstad och en i Västerås. Någon annan?
Citera
2013-03-08, 11:29
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonier
Som jag förstått så finns det ingen laglig vägg i Örebro men är det någon som har koll på vart närmaste ligger? Vet en i Karlstad och en i Västerås. Någon annan?
Västerås vägg är stängd över vintern.
Citera
2013-03-08, 14:12
Medlem
Coversalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonier
Finns en "laglig vägg" i Karlskoga, upresta plywood skivor men det är något i alla fall det är nere och kommer upp nu i vår igen.
Ligger i rosendal vid gamla tågstationen ifall någon ska/vill åka dit, kommer du från Örebro ska du svänga in höger direkt innan statoil när du kommer på e18 från Örebro hållet alltså, så ligger det precis där.
Citera
2013-03-08, 14:58
Medlem
Ericjoes avatar
Vi borde dra ihop 10 pers och bomba något
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in