2012-12-29, 18:03
Medlem
OgnomAmtefs avatar
HAjajaj! Jag e ny i Örekopung så jag har fan ingen aning då jag sett en sak med egna ögon av Vifl. Och jag har annat att göra i mitt liv än att sitta och bläddra igenom en hel tråd...
Citera
2012-12-29, 19:25
Medlem
HuggaKidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OgnomAmtef
HAjajaj! Jag e ny i Örekopung så jag har fan ingen aning då jag sett en sak med egna ögon av Vifl. Och jag har annat att göra i mitt liv än att sitta och bläddra igenom en hel tråd...

Men du hade tid att logga in o kommentera? Gå ut och se dig omkring istället, lita inte på allt som kids säger på flashback....
Citera
2013-01-08, 18:56
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Är örebro scenen lika död som den här tråden eller?
Citera
2013-01-08, 18:57
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Föresten rullade det en buss med en krom piece över hela när jag satt i bilen. I almby
Citera
2013-01-08, 21:03
Medlem
HuggaKidss avatar
Sluta snacka skit. Bussar med pieces får inte rulla i örebro utan åker dirrekt till bussgaraget.
För övrigt så lever scenen om du öppnar gluggarna ist för att hoppas att tråden på flashback ska leva.
Scenen i örebro går upp och ner, och det är generellt ganska unik stil på grejjerna som läggs.
Se dig omkring och checka lite fames, så förstår du nog i sinom tid vad jag menar, stila dig.
Citera
2013-01-09, 17:57
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Skitsnack i varje tråd märker man ju. dock var det ironi. Som sagt bor jag inte här och är i örebro typ en gång i månaden.
Citera
2013-01-10, 02:46
Medlem
HuggaKidss avatar
Håll käften då?
Citera
2013-01-10, 23:22
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HuggaKids
Håll käften då?

varför det? Om det är en grafftråd om örebro borde man ju kunna fråga om graffen i örebro...? vad sitter du och tjuter för? första gången jag ser nån utöva sin ADHD på nätet.
Citera
2013-01-11, 01:08
Medlem
HuggaKidss avatar
Hur kan du kasta skit på scenen när du är är ca en gång i månaden? Hur gammal är du? 14 år i början av puberteten?
Utövar ingen adhd över nätet, ifrågasätter endast varför du ska yttra dig när du öht inte ens bor i staden? Ungefär som att jag skulle åka till kga och uttala mig om scenen där?
Jiises.
Citera
2013-01-11, 10:56
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Fortfarande en tråd om örebro. man ska ju kunna fråga eftersom det är ett forum. Speler ingen roll hur ofta jag är i örebro. Kom med lite vettiga argument om du ska börja tjafsa och hålla på. Annars kan ju bara vara trevlig och hjälpa till...?
Citera
2013-01-11, 13:38
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OgnomAmtef
Fortfarande en tråd om örebro. man ska ju kunna fråga eftersom det är ett forum. Speler ingen roll hur ofta jag är i örebro. Kom med lite vettiga argument om du ska börja tjafsa och hålla på. Annars kan ju bara vara trevlig och hjälpa till...?
Om det var vifl-grejer du ville se så sätt dig på tåget mot sthlm och glo ut genom fönstret. Eller ta dig en promenad längs rälsen, hitta picnic-berget och sitt och glo på gods en stund. Mycket linjegrejer...
Citera
2013-01-11, 22:56
Medlem
"cha" är inte det en writer? Trodde han ingick i tos crew men kanske har fått allt för skev uppfattning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in