2012-11-25, 18:56
Medlem
HuggaKidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CruZa
Nej det är självfallet aldrig bra att någon torskar men gillade inte hans "stil", jag var ironiskt.

"Jag gillar inte din stil, hoppas du torskar." Shit.
Citera
2012-11-25, 21:17
Medlem
CruZas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HuggaKids
"Jag gillar inte din stil, hoppas du torskar." Shit.

Tung grabb
Citera
2012-11-28, 00:02
Medlem
Ericjoes avatar
Vilka är dem mest aktiva just nu? Jag har i alla fall sett nya CHS taggar lite var o här och sen såg jag att SBH hade dragit lite. även 2 målningar på ett tåg( inget godståg) VIFL och GH mycket fräscha var dem fan.
Senast redigerad av Ericjoe 2012-11-28 kl. 00:07.
Citera
2012-12-02, 01:00
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Är helt ny i örebro. Hittar inte ens t rese från lägenheten. Men skulle vilja dra o fota lite. Men först o främst vilka är dom stora crewsen i örebro nu? utanför min lägenhet sitter det en gigantisk KC oifylld med krom lines... Även sett CHS och lite cha. Skulle vilja ha lite foton från olika fames etc från dagsläget. KOM MED FÖRSLAG!!!
Citera
2012-12-13, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OgnomAmtef
Är helt ny i örebro. Hittar inte ens t rese från lägenheten. Men skulle vilja dra o fota lite. Men först o främst vilka är dom stora crewsen i örebro nu? utanför min lägenhet sitter det en gigantisk KC oifylld med krom lines... Även sett CHS och lite cha. Skulle vilja ha lite foton från olika fames etc från dagsläget. KOM MED FÖRSLAG!!!

rätt dött i Örebro, Men dem stora är CHS vifl som lirar bara typ, sen kör väl Rise från CHA en del.
sen Horc/ssf (Bleis, hoslr) , sen har jag ingen större koll bor inte kvar i örebro utan är bara där då o då.
så dem nya vandalerna får någon annan prata för
Citera
2012-12-13, 10:27
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Så som jag har förstått det saknar örebro riktigt "bra" fejms.
Citera
2012-12-13, 12:39
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Satt i helgen på mitt tåg från örebro hem. Två panels på det tåget utav GH ovch Vifl. Riktigt schyssta. kan skicka bild til dom som vill skriv i Pm isf l
Citera
2012-12-13, 23:07
Medlem
parkråttas avatar
Tycker man ser rull relativt ofta i örebro ändå. Åtminstone nått i veckan. En dag för inte så länge sedan såg jag inte mindre än 4 olika rull på örebro c under en timme.
Citera
2012-12-23, 12:59
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Ser inte mycket bombing/tags av Vifl men ser panels ibland. Ligger han i mycket eller reppar bara paneler?
Citera
2012-12-28, 17:10
Medlem
ScareRs avatar
Citat:
Ser inte mycket bombing/tags av Vifl men ser panels ibland. Ligger han i mycket eller reppar bara paneler?

Läser man de tidigare inläggen verkar de som ha bara ligger vid yardet o kör panels o gods...
Citera
2012-12-28, 17:25
Medlem
Jag har sett mycket utsidor av vifl på gbgcentral så sluta snacka skit.
Citera
2012-12-28, 18:13
Medlem
ScareRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La-Bomb
Jag har sett mycket utsidor av vifl på gbgcentral så sluta snacka skit.

Dock så sa jag bara vad de hade skrivit på de äldre inläggen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in