2012-01-26, 22:50
Medlem
Anderrssss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matthoo
Det vet väl du som bor i krokarna? CSG Finns i Örebro också.

Vet att den viss personen i tråden gått lös på stortorget

haha du har sätt "S**"s tags eller? "Hörde" att han gick loss efter en krogrunda

Edit: Kul att du såg de! Lite respons höjer motivationen!
Citera
2012-01-26, 23:00
Medlem
Matthoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderrsss
haha du har sätt "S**"s tags eller? "Hörde" att han gick loss efter en krogrunda

Edit: Kul att du såg de! Lite respons höjer motivationen!

Får nog be en annan S*** dra o sätta någon kråka bredvid

Man måste stötta sina medbrottslingar
Citera
2012-02-06, 17:42
Medlem
Anderrssss avatar
Någon som vet något place som man borde kunna se till att man faktiskt får köra på? Någon snuskig vägg ute i skogen som ska rivas eller så.. Vore chill och ringa upp ägaren och kolla om det är lugnt.. Planerar en burner som lär rulla upp på 5-6 timmar..
Citera
2012-02-07, 00:17
Medlem
Citat:
Någon som vet något place som man borde kunna se till att man faktiskt får köra på? Någon snuskig vägg ute i skogen som ska rivas eller så.. Vore chill och ringa upp ägaren och kolla om det är lugnt.. Planerar en burner som lär rulla upp på 5-6 timmar..

om du bor i eget blir de dock svårt med mitt förslag, men har du föräldrar eller någon annan nära släkting som bor i hus kan du ju slänga upp en egen "vägg" på baksidan eller något

annars får du väl ge dig ut i skogarna och leta upp något där

eller kontakta kommunen och ta reda på något ställe

P.s kolla efter typ vattentorn osv på kartor
Citera
2012-02-16, 14:59
Medlem
Anderrssss avatar
Bara jag som tycker att Graffiti-Örebro står rätt stilla? Ser aldrig nya saker typ, fotolog har fuckat ur osv.. Vad fan händer?
Citera
2012-02-18, 11:15
Medlem
Citat:
Bara jag som tycker att Graffiti-Örebro står rätt stilla? Ser aldrig nya saker typ, fotolog har fuckat ur osv.. Vad fan händer?

Haha har du tittat ut? tyvärr är den en ursäkt för allt för många men det är sanningen :P
Citera
2012-02-18, 16:06
Medlem
Anderrssss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denher
Haha har du tittat ut? tyvärr är den en ursäkt för allt för många men det är sanningen :P

Vad menar du? Har knappt sätt en ny Throwie på fett länge.. Tags kommer dock upp stup i kvarten.
Citera
2012-02-19, 03:25
Medlem
Anderrssss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matthoo
Tror KAC är ett crew och har för mig att dom signat "Kill A Cop", men är osäker. Har även väntat länge på att det ska bli beef mellan KAC och SBH då jag har sett SBH tags som KAC dragit över men ingen verkar bry sig. Kanske är gammalt som redan är uppklarat vad vet jag. Finns även KC, tror det också är ett crew.

Kill all cops, eller kill all cunts.. De finns två varianter eftersom de två medlemmarna hade svårt att enas..
Citera
2012-02-19, 04:22
Medlem
Citat:
Vad menar du? Har knappt sätt en ny Throwie på fett länge.. Tags kommer dock upp stup i kvarten.

menar att det är snö,kallt,äckligt,deprimerande och allmänt jobbigt och vara ute haha :P
Citera
2012-02-19, 12:42
Medlem
Anderrssss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denher
menar att det är snö,kallt,äckligt,deprimerande och allmänt jobbigt och vara ute haha :P

Hahaha fan smart! Tänkte att du menade "kolla ut, folk målar ju som fan".. Personligen rå diggar jag att köra på Vintern.. En tisdag natt på vintern är ju bäst.. Inte en person ute!
Citera
2012-02-23, 12:29
Medlem
Var ute häromdagen på en promenad, så gick jag förbi en gammal lekpark där jag körde ganska mycket i början av min ''karriär'' Men det roliga var att dom inte sanerat den på 2år så mina gamla
tags sitter kvar.

Är inte det ganska ovanligt i Örebro, dom brukar väl vara riktigt snabba på att sanera i vanliga fall ?

Någon lite mer aktiv får gärna svara..
Citera
2012-02-24, 00:48
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fucka
Var ute häromdagen på en promenad, så gick jag förbi en gammal lekpark där jag körde ganska mycket i början av min ''karriär'' Men det roliga var att dom inte sanerat den på 2år så mina gamla
tags sitter kvar.

Är inte det ganska ovanligt i Örebro, dom brukar väl vara riktigt snabba på att sanera i vanliga fall ?

Någon lite mer aktiv får gärna svara..
Nu är jag inte öreroare, men min åsikt är att det verkar buffas väldigt dåligt... sitter ju massvis med grejer från 06,07,08,09 osv över hela stan i princip.

Och ni som tycker örebroscenen är död kan ju sätta er på tåget och åka till västerås. Där snackar vi stad med potential som saknar aktivitet från någon hyffsad på graff-fronten...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in