2012-01-23, 20:01
Medlem
Anderrssss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matthoo
Du åkte nog fel då, det som är kvar nu är skorstenen något maskinrum och någon lagerbyggnad. Resten är rivet. Det ligger rätt nära Securitas så man får va på sin vakt

Aah såg den där skorstenen med, var vid lagerhuset! Fan är helt inne på den här burnern, måste hitta något ställe att droppa den på.. Är för trött på Arla...
Citera
2012-01-23, 21:03
Medlem
Matthoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderrsss
Aah såg den där skorstenen med, var vid lagerhuset! Fan är helt inne på den här burnern, måste hitta något ställe att droppa den på.. Är för trött på Arla...

Om du kommer på Oskarsvägen och fortsätter rakt fram på Pappersbruksallén, så när tågrälsen kommer ta vänster (du måste gå för o komma fram här) och gå fram till pelarna ungefär (du kommer förstår vad jag menar när du är där). Där kan du köra, då kan du passa på o köra över KAC du som verkade lite sugen på det

Annars kör vid norra kyrkogården eller runtikring där
Citera
2012-01-23, 21:16
Medlem
Anderrssss avatar
Citat:
Om du kommer på Oskarsvägen och fortsätter rakt fram på Pappersbruksallén, så när tågrälsen kommer ta vänster (du måste gå för o komma fram här) och gå fram till pelarna ungefär (du kommer förstår vad jag menar när du är där). Där kan du köra, då kan du passa på o köra över KAC du som verkade lite sugen på det

Annars kör vid norra kyrkogården eller runtikring där

Tack för beskrivningen.. Nej det blir lite toy-points att spitta folk...

Kyrkogården är väl rätt så "het" på snutar har jag hört..
Citera
2012-01-23, 21:27
Medlem
Matthoos avatar
Citat:
Tack för beskrivningen.. Nej det blir lite toy-points att spitta folk...

Kyrkogården är väl rätt så "het" på snutar har jag hört..

Nåväl det är ett väldigt lugnt ställe i alla fall. Kyrkogården var väl rätt "hett" förut men tror inte det är det nu längre, har själv inte vart där på skit länge så kan inte säga så mycket om det. Men finns mer schyssta spots där i krokarna i alla fall.
Citera
2012-01-23, 22:47
Medlem
Anderrssss avatar
Citat:
Nåväl det är ett väldigt lugnt ställe i alla fall. Kyrkogården var väl rätt "hett" förut men tror inte det är det nu längre, har själv inte vart där på skit länge så kan inte säga så mycket om det. Men finns mer schyssta spots där i krokarna i alla fall.

Ja, annars får man ge sig ut och utforska staden på hoj!
Citera
2012-01-23, 23:28
Medlem
HarryKruts avatar
Är det jätte bra att ni steker ställen helt publikt? Kan ni inte ta det i PM? Tack.
Citera
2012-01-24, 07:25
Medlem
Matthoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryKrut
Är det jätte bra att ni steker ställen helt publikt? Kan ni inte ta det i PM? Tack.

Dom ställena vi pratar om är redan kända "graffiti-ställen" och jag är till 99,9% säker på att polisen redan vet om dom vi har pratat om d.v.s Arla Fabriken, Pappersbruket och Norra kyrkogården. Men ja vi tar platser i PM framöver
Citera
2012-01-24, 13:07
Medlem
Anderrssss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryKrut

Det är ju knappast så att vi outar spots som är "hemliga".. Men vi kör skiten som PM..
Citera
2012-01-26, 13:30
Medlem
det är la inte så jäkla häftigt och skriva ut spots här iaf ?:P oavsett om snuten vet eller inte, dom kan ju sitta här o läsa också, och ha lite mer span på dom ställena om dom vet att någon planerar att dra dit?

tänk om de kommer en annan stackare o ska måla där så torskar han?:P
eller så torskar ni om ni drar dit tänk lite så istället

UT O KÖR VAFAN !
Citera
2012-01-26, 14:29
Medlem
Anderrssss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denher
det är la inte så jäkla häftigt och skriva ut spots här iaf ?:P oavsett om snuten vet eller inte, dom kan ju sitta här o läsa också, och ha lite mer span på dom ställena om dom vet att någon planerar att dra dit?

tänk om de kommer en annan stackare o ska måla där så torskar han?:P
eller så torskar ni om ni drar dit tänk lite så istället

UT O KÖR VAFAN !
Word! Hur ser "snutscenen" ut i Örebro? I Stockholm är det CSG osv som ställer och styr vad jag vet..

Bazz Aina!
Citera
2012-01-26, 15:12
Medlem
Citat:
Word! Hur ser "snutscenen" ut i Örebro? I Stockholm är det CSG osv som ställer och styr vad jag vet..

Bazz Aina!

Jag själv kör ju knappt något i Örebro.
Men vad jag vet (hört från andra) så håller CSG lite småkoll i Örebro också.
men även att snuten har rätt bra koll och andra väktarbolag.
Är med andra ord som i dom flesta lite större städerna :P
Citera
2012-01-26, 16:27
Medlem
Matthoos avatar
Citat:

Bazz Aina!

Det vet väl du som bor i krokarna? CSG Finns i Örebro också.

Citat:
Ursprungligen postat av denher

UT O KÖR VAFAN !

Vet att den viss personen i tråden gått lös på stortorget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här