2012-01-21, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anderrsss
Ok, är du yani legend?

oj du tog åt dig.

Tänkte dock inte på dig men men ;D (sry att jag inte skrev det)

Syftade mest på när de skrivs : DEM i CHA och CHS.. bara Rise från Örebro som är med i CHA, dock sen 1-2 veckor tillbaka som Ytterligare en från trakterna gått med, sen i CHS så är det bara VIFL som är aktiv sen några år tillbaka, borde väl ni som lirar i örebro hålla koll på?
Senast redigerad av denher 2012-01-21 kl. 20:32.
Citera
2012-01-21, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denher
oj du tog åt dig.

Syftade mest på när de skrivs : DEM i CHA och CHS.. bara Rise från Örebro som är med i CHA, dock sen 1-2 veckor tillbaka som Ytterligare en från trakterna gått med, sen i CHS så är det bara VIFL som är aktiv sen några år tillbaka, borde väl ni som lirar i örebro hålla koll på?
Då kommer följdfrågan, är du själv aktiv ? Du verkar ju vara graffitins: Albert Einstein..

Tips på ett lungt ställe att graffa på.. Runt Behrn Arena, bakom gamla läktaren och idrottshuset är hur lungt som helst att köra runt sveaparken osv.. Riktigt härligt ställa o lighta upp en fet på också
Ligger ju relativt centralt, och har aldrig sett en snut där, Man kan lägga upp stora pieces där utan bevakning.
Citera
2012-01-21, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucka
Då kommer följdfrågan, är du själv aktiv ? Du verkar ju vara graffitins: Albert Einstein..

Tips på ett lungt ställe att graffa på.. Runt Behrn Arena, bakom gamla läktaren och idrottshuset är hur lungt som helst att köra runt sveaparken osv.. Riktigt härligt ställa o lighta upp en fet på också
Ligger ju relativt centralt, och har aldrig sett en snut där, Man kan lägga upp stora pieces där utan bevakning.

då kommer svar på din följdfråga; jag är hyffsat aktiv ja. men bor inte i örebro så därför kör jag inte i örebro.. är dock från örebro så har kört mkt i örebro. Dög svaret?
Citera
2012-01-22, 01:07
Medlem
Matthoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fucka

Finns ju bara träd och parkbänkar i sveaparken i stort sett?
Citera
2012-01-22, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matthoo
Finns ju bara träd och parkbänkar i sveaparken i stort sett?
Från sveaparken, mot behrn Arena, så är det gott om hyreshus, elskåp, och väggar att kladda på
Citera
2012-01-22, 02:04
Medlem
Anderrssss avatar
Citat:
oj du tog åt dig.

Nej då, är en man av attityd bara.. Vem är den nya i CHA, Ripl eller? VIFL kör väl mest tåg om jag inte är lost, och ensam medlem i HEJ? Rätta mig om jag har fel
Senast redigerad av Anderrsss 2012-01-22 kl. 02:51.
Citera
2012-01-22, 03:50
Medlem
vitaminpillrets avatar
Vad heter 2c flogg?
Citera
2012-01-22, 10:55
Medlem
Citat:
Nej då, är en man av attityd bara.. Vem är den nya i CHA, Ripl eller? VIFL kör väl mest tåg om jag inte är lost, och ensam medlem i HEJ? Rätta mig om jag har fel

Kotes i TOS som gått med i CHA
Vifl kör nästan bara tåg ja
Nej han hade besök från en i HEJ, så dom va ute o härjade lite

Citat:
Ursprungligen postat av vitaminpillret
Vad heter 2c flogg?

http://www.fotolog.com/hej_po_dig
Citera
2012-01-22, 13:24
Medlem
Anderrssss avatar
Citat:
Kotes i TOS som gått med i CHA
Vifl kör nästan bara tåg ja
Nej han hade besök från en i HEJ, så dom va ute o härjade lite

http://www.fotolog.com/hej_po_dig

Jaha fyfan där ser man. Graffipedia/denher.se
Citera
2012-01-23, 09:32
Medlem
haha inte så svårt att svara på frågor när man vet svaren och känner dom
Citera
2012-01-23, 13:10
Medlem
Anderrssss avatar
Föresten det här pappersburket ni pratade om tidigare? Jag hade laddat upp i lördags med kanske 10 cans, fet skiss redo för att lägga en burner där.. Tar bilen, slår in på GSPen, detta låg i typ Almby kommer fram och vafan? Bredvid en jävla vårdcentral så är det ett typ lagerhus med en dörr och ett kolsvart rum utan någonting alls? Gick jag fel eller är jag bara kräsen? Åkte hem på dirr
Citera
2012-01-23, 17:08
Medlem
Matthoos avatar
Citat:
Föresten det här pappersburket ni pratade om tidigare? Jag hade laddat upp i lördags med kanske 10 cans, fet skiss redo för att lägga en burner där.. Tar bilen, slår in på GSPen, detta låg i typ Almby kommer fram och vafan? Bredvid en jävla vårdcentral så är det ett typ lagerhus med en dörr och ett kolsvart rum utan någonting alls? Gick jag fel eller är jag bara kräsen? Åkte hem på dirr

Du åkte nog fel då, det som är kvar nu är skorstenen något maskinrum och någon lagerbyggnad. Resten är rivet. Det ligger rätt nära Securitas så man får va på sin vakt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in