• 1
  • 2
2008-03-16, 17:00
Medlem
Har någon något skvaller om Salems brorsa Nassim? Han som varit programledare i Bolibompa och Anaconda på SVT bland annat.
Citera
2008-03-17, 14:37
Medlem
Darth_Silvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villevaraanonym
Har någon något skvaller om Salems brorsa Nassim? Han som varit programledare i Bolibompa och Anaconda på SVT bland annat.

Inte mer än att han är en av de trevligaste o gladaste personerna jag träffat. Vi spelade ihop i en orkester för länge sen. Gjorde en hel del resor och festande ihop.

Hela al Fakir familjen är f.ö. samma smått galna superglada människor med sådana musikaliska förmågor att man blir svartsjuk. I den symfoniorkester jag var med i yngre dagar dök det upp en ny al Fakir varannat år. Salem kom med strax innan jag slutade.
Citera
2008-03-17, 14:49
Medlem
gugglianos avatar
han är hyfsat tränad i allafall. såg honom i nåt program om underhavsliv i tropikerna eller nåt sånt-.
Citera
2008-03-17, 15:02
Medlem
Kingen_kings avatar
Jag tycker han är så där trevligt glad som smittar av sej. Verkar hur sympatisk som helst.
Citera
2008-03-17, 15:14
Medlem
Neoums avatar
Salem var väl med i ett barnprogram tsm med Nassim?
Eller var där som gäst varjefall.

De verkar trevliga glada människor, tror det inte det finns något skvaller om dem. Inte tillräkligt "intressanta" för skvaller tidningarna.
Citera
2008-03-17, 19:03
Medlem
Hagamannens avatar
Såg honom asfull en måndagkväll strax före jul på East för ett par år sen. Han verkade bitter
Citera
2008-03-19, 10:02
Medlem
Är det verkligen sant att en tv-kändis och musiker som Nassim inte varit med om något värt att skvallra om? Vad jag sett står det minst 10 blondiner runt om honom när han är ute som gladeligen skulle hånga upp honom i ångbrygga om de fick. Han skulle ju kunna ha en ny tjej varje kväll om han ville.
Citera
2008-03-19, 13:29
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villevaraanonym
Är det verkligen sant att en tv-kändis och musiker som Nassim inte varit med om något värt att skvallra om? Vad jag sett står det minst 10 blondiner runt om honom när han är ute som gladeligen skulle hånga upp honom i ångbrygga om de fick. Han skulle ju kunna ha en ny tjej varje kväll om han ville.
Jag hoppas han tar för sej! Det är han värd...
Citera
2008-09-23, 01:58
Medlem
Drar liv i denna tråd igen, med tanke på denna film!
http://www.youtube.com/watch?v=fQ0pwJhE0lQ&feature=user

Har han alla hästar i stallet? Isåfall vad är det för gräs dom hästarna har ätit? Maken till flummig herre i TV-rutan får man leta efter.
Citera
2008-09-23, 02:11
Medlem
man_över_bords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armson

Har han alla hästar i stallet? Isåfall vad är det för gräs dom hästarna har ätit? Maken till flummig herre i TV-rutan får man leta efter.
Verkar som det bjöds på syra till kaffet den dagen.

~mand
Citera
2008-09-23, 11:07
Medlem
Wendigos avatar
En dag på jobbet ökar definivt misstankarna om att han boostar sig lite då och då..
Citera
2008-09-23, 11:19
Medlem
kroems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armson

Haha, sjukt bra god nattsaga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in