• 3
  • 4
2011-09-11, 13:15
Medlem
kosiwagos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grusgata
Var hittar du det roliga i honom, jag känner inte honom privat så han kan ju ha något som han bara visar upp för sin närmaste krets.

Ja, så bara för att du inte tycker han är en rolig TV-personlighet så måste alla tycka likadant? Jag tycker han är rolig, han verkar avslappnad och opretentiös, han bjuder på sig själv och har en barnslig humor. Jag gillar det. Sen kan ju du tycka något annat är roligt, som Fredrik Reinfeldt eller vad vet jag. Folk har olika humor, helt enkelt.
Citera
2011-09-11, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kosiwago
Ja, så bara för att du inte tycker han är en rolig TV-personlighet så måste alla tycka likadant? Jag tycker han är rolig, han verkar avslappnad och opretentiös, han bjuder på sig själv och har en barnslig humor. Jag gillar det. Sen kan ju du tycka något annat är roligt, som Fredrik Reinfeldt eller vad vet jag. Folk har olika humor, helt enkelt.
Jag kan inte se någonstans där jag har skrivit att alla måste tycka likadant..... Jag bara undrade på vilket sätt du kan tycka att han är rolig. Men du, avslappnad..... ok, folk har väldigt olika sätt att se på ords betydelse.
Citera
2011-09-18, 18:06
Medlem
TigerKids avatar
Här ser det ut som de (Nazim och inspelningsteamet) hade roligt: Björnar som gillar techno

Förresten, verkar inte nästan alla barnprogramledare speedade?

Citera
2016-01-27, 15:21
Medlem
Knotknets avatar
Varför är den toksexiga knullgudinnan Lina Hedlund ihop med utvecklingsstört miffo? Nassim o hans jävla äckliga brorsa med sin CP-leenden, fy fan.
Citera
2016-01-27, 20:38
Medlem
TröttSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Varför är den toksexiga knullgudinnan Lina Hedlund ihop med utvecklingsstört miffo? Nassim o hans jävla äckliga brorsa med sin CP-leenden, fy fan.

De har väl CP leenden för att de dubbelmackar henne...
Citera
2016-09-04, 16:18
Medlem
Vardagstragik:
Citat:
Barnet i magen är dött och även flickvännen är nära att mista livet. Nassim tar på sig skulden för det som händer.
...
Läkarna berättar för Nassim att Lina förlorat över nio liter blod och att hon varit nära att dö
http://sverigesradio.se/sida/avsnitt...programid=4921
Citera
2016-09-04, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet

Ett väldigt oväntat förhållande det där. Det skulle vara intressant att veta hur han lyckades
Citera
2017-01-23, 22:30
Medlem
Nassim är otroligt påfrestande med sina eviga nakenfoton (eller halvnakn foton) Så djävla uppenbart att han står i skuggan av brorsan, som oavsett vad man gillar musiken har talang. Det enda Nassim kan komma med som går att skryta med är kroppen, och denna kropp ska visas upp på så många sätt som möjligt, gärna med någon floskel samtidigt...

Som min tjejkompis sade: när man tittar på honom känns det liksom som att han har dålig andedräkt
Citera
2017-01-29, 17:09
Medlem
http://www.expressen.se/noje/nassim-...-ar-jag-naken/

"Jag har inget att skämmas för"

Nä vad fint Nassim, men bara för att man inte behöver skämmas innebär det inte att man MÅSTE klä av sig hela tiden Fan vad Lina måste vara tvungen att bekräfta honom hela tiden, den dagen hon blir leds & slutar med det spricker det
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in