2010-06-13, 15:55
Medlem
Brukar lira Age Of Empire 2 någon gång i veckan. Alltid lika kul.
Citera
2010-06-15, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unknown325
Hur är hungern efter ett gemensamt Hamachi rum för oss AoE 2: Conquerors fanatiker?
Rätt sugen på att samla ihop lite random peeps och lira lite

Jag är på, skicka ett PM med all nödvändig info bara..
Citera
2010-06-15, 04:12
Medlem
Oftast så går man ju inte igenom hela ämnet så just därför vill jag bara nämna GAMERANGER som ett perfekt tips för er som vill spela Age Of Empires 2 online
Citera
2010-06-16, 11:38
Medlem
gameranger är sämst
Citera
2010-06-16, 13:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sciz
gameranger är sämst

Vad är bäst?
Citera
2010-06-16, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomatojuice
Vad är bäst?

http://www.voobly.com/home är bäst för PC, jag som spelar på mac får nöja mig med gameranger.
Citera
2010-06-16, 13:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nice88
http://www.voobly.com/home är bäst för PC, jag som spelar på mac får nöja mig med gameranger.

coolt, läge för att sänka ett par bira o gå in på Vobbly o återuppliva lite minnen ikväll då
Citera
2010-06-18, 06:25
Medlem
WERYs avatar
Varvade just Conquerors Expansion så nu kan jag lägga spelet åt sidan för ett tag framöver. Kommer inte varva spelen igen men kommer spela lite online kanske mot andra.

Varvade båda spelen för 8 år sen med fusk men har nu klarat dom ärligt så jag kan luta mig tillbaka med gott samvete. Har bara ett spel kvar på varvarlistan och sen är jag klar med alla spel som jag fuskade i och nu har Age2 spelen klarats upp
Citera
2010-06-19, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WERY
Varvade just Conquerors Expansion så nu kan jag lägga spelet åt sidan för ett tag framöver. Kommer inte varva spelen igen men kommer spela lite online kanske mot andra.

Varvade båda spelen för 8 år sen med fusk men har nu klarat dom ärligt så jag kan luta mig tillbaka med gott samvete. Har bara ett spel kvar på varvarlistan och sen är jag klar med alla spel som jag fuskade i och nu har Age2 spelen klarats upp

Grattis! Spela definitivt online, det blir ett helt annat och mycket bättre spel då!
Citera
2010-06-19, 13:30
Medlem
Daimais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miller_zero
Skitbra spel. Är det bara jag som tycker att trean inte är en värdig uppföljare?

Så sant.
Citera
2010-06-28, 20:29
Bannlyst
Age of Empires 2 - HJÄÄÄÄLP!!!

MEN JA!! jag vet att det är ett gammalt spel men det är endå kul som fan!! det som räknas..

OnT:

Sitter o lirar AOE2:Conquerors expansion.. har gjort en egen bana i "map editor". Iallafall så har jag ett problem där.. mitt i spelet så kommer helt oväntat den där "victory" grejen upp, som säger att jag vunnit.. och jag har inte ens attackerat fienden en enda gång Har inte byggt en "wonder" heller.

Kan det va nån inställning som gör det?

Hoppas det finns folk som fortfarande lirar detta som jag
Citera
2010-06-28, 20:33
Medlem
antonstds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tyyyyyt2010
MEN JA!! jag vet att det är ett gammalt spel men det är endå kul som fan!! det som räknas..

OnT:

Sitter o lirar AOE2:Conquerors expansion.. har gjort en egen bana i "map editor". Iallafall så har jag ett problem där.. mitt i spelet så kommer helt oväntat den där "victory" grejen upp, som säger att jag vunnit.. och jag har inte ens attackerat fienden en enda gång Har inte byggt en "wonder" heller.

Kan det va nån inställning som gör det?

Hoppas det finns folk som fortfarande lirar detta som jag

Många år sedan jag spelade det. Men det finns olika sätt man kan vinna. Har för mig att det kan vara så att man ska samla 1000 mat eller liknande. Så ja, troligtvis är det någon inställning du ska ändra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in