Vet inte om bröden blivit större. Dock skulle jag vilja ha mindre bröd så man bättre kan koncentrera sig på korven. Brödet är ju bara ett handtag för korven, ingen egentlig beståndsdel av anrättningen. Idealbrödet vore hälften så långt, hälften så tjockt fast med bibehållet djup för ett säkert grepp kring korven.
Jag skulle vilja säga; korvbrödet ska vara större! dvs, om man jämför korvbröd i Sverige & korvbröd i USA så tycker jag bättre om de amerikanska helt enkelt för att de är betydligt längre.... de följer så att säga korven & än mer viktigt, det får på så vis plats med en massa annat gott på korven (ex boston gurka osv) utan att man behöver en liten pappers bricka som man får här.
Det värsta jag vet är när man får korvbröd som inte är färskt....
Jag föredrar stora korvbröd just för att man då kan lasta på rejält med andra komponenter. Favoriterna här är ketchup, senap, finhackad lök, rostad lök, räksallad el. gurkmajonnäs och pulvermos.
Vet inte om bröden blivit större. Dock skulle jag vilja ha mindre bröd så man bättre kan koncentrera sig på korven. Brödet är ju bara ett handtag för korven, ingen egentlig beståndsdel av anrättningen. Idealbrödet vore hälften så långt, hälften så tjockt fast med bibehållet djup för ett säkert grepp kring korven.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!