2008-03-16, 15:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trashsack
har jag sagt det r fint med incest hos kungafamiljen? och for the record s senast snt frekom var p 1800-talet d man inte visste bttre, och vad gller det du lnka s r det enda bra saken med incest att blodet inte blir recencivt mot modern och mindre risk fr missfall, (ja jag har lst det studien) men ver lag s vervger nackdelarna HELT klart frdelarna i de flesta fall. Tro inte att du kan komma och sga att kusingifte inte r skadligt nr du helt klart inte vet ngot om genetik, fast nu ska inte jag sga fr mycket heller dock fr jag har inte studerat det s mycket sjlv, men du andra sidan verkar inte ha en aning om hur det fungerar.
nn en gng, sry fr offtopic med msta ju svara p denna token^^

Men fr gudsskull, du r ju fan trgare n vad jag trodde. VAD har kusingifte med trden att gra? Sa jag nnstans att jag stdjer kusingifte? Tvrtom s tycker jag det vara frlegat, men det du verkar ha problem att frst r att nr man diskuterar en sak s hller man sig till mnet fr det frsta.

Och fr det andra s visar man bda sidor, med frdelar OCH nackdelar innan man brjar leka expert. Det du gr istllet r att tjafsa om kusingifte och hur dligt det r istllet fr att ta det i den andra trden som jag lnkade.

Om du ska sitta och frolmpa folk s kan du skert gra det p ett bttre stt.
Citera
2008-03-16, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmoman
Men fr gudsskull, du r ju fan trgare n vad jag trodde. VAD har kusingifte med trden att gra? Sa jag nnstans att jag stdjer kusingifte? Tvrtom s tycker jag det vara frlegat, men det du verkar ha problem att frst r att nr man diskuterar en sak s hller man sig till mnet fr det frsta.

Och fr det andra s visar man bda sidor, med frdelar OCH nackdelar innan man brjar leka expert. Det du gr istllet r att tjafsa om kusingifte och hur dligt det r istllet fr att ta det i den andra trden som jag lnkade.

Om du ska sitta och frolmpa folk s kan du skert gra det p ett bttre stt.

hur har jag frolmpat dig? oh juste, glmmde var du kom frn, (dr folk knner sig frolmpade av att man mlar bilder p en pedofilprofet) jag ska sluta nu fr det har sprat ur och vi fr snart tillsgelse av en Moderator.
fr att svara p mnet i trden: Sex med Moster = FEL FEL FEL, usch
Citera
2008-03-16, 19:16
Medlem
Diamantletarens avatar
Citat:
Och detta vet du av ren erfarenhet?

Nja, inte av erfarenhet sjlv, utan det r vl sdant jag dragit egna slutsatser av i samband med nyhetsbevakningen frn dessa kulturer. Det r en generell bild som kablas ut i media, om hur man ser p mnskliga rttigheter rent allmnt i den muslimska delen av vrlden: frn Turkiet, dr man har ddsstraff och tortyr, via Saudi-Arabien med sina offentliga avrttningar och spstraff, till Taliban-Afghanistan dr kvinnor mste bra tjocka sjok av svarta tyger ver huvudena och frbjuds att vistas och jobba offentligt, till Irak med ddsstraff, stening av otrogna kvinnor, avhuggande av armar och ben infr phejjande mnniskohopar i stora svarta skgg och vita klnningsliknande drkter, under Saddams regim, you name it, boy. Varfr skulle de inte g hrt fram i ett sdant hr fall som min vn varit med om, dr en moster knner lust att knulla sin systerson och vice versa, och ocks vgar sig p att genomfra akten. Det hade nog inte mullorna drnere sett p med blida gon.

Eller vad tror du? Varfr flydde ni sjlva hit till Sverige, om inte fr den totala avsaknaden av humanism och mnskliga rttigheter i Kurdistan eller frtrycket frn Turkiet eller Irak?
Senast redigerad av Diamantletaren 2008-03-16 kl. 19:45.
Citera
2008-03-16, 19:34
Medlem
Citat:
Handlar trden om det? Vill du diskutera det s kan du hlla dig till trden nedan:

http://www.flashback.org/showthread.php?t=628450

Men jag antar att du har lssvrigheter ...

Trden handlar om en idiot som knullat sin moster och du tog upp kusingifte som om det vore en helt reko pryl att pyssla med vilket gjorde att jag var tvungen att svara!

Ska man bara hlla sig till just det mnet som diskuteras s frfaller ju hela idn med forum. Man mste kunna g lite utanfr ramarna utan att muslimer kommer och sprnger sig sjlva.

Fr att terg till mnet s kan jag bara uppmana trdskaparen till att, snarast mjligt, frska frklara innebrden av incest fr sin vn...
Senast redigerad av HasseTheMan 2008-03-16 kl. 19:44.
Citera
2008-03-16, 19:50
Medlem
Diamantletarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseTheMan
Fr att terg till mnet s kan jag bara uppmana trdskaparen till att, snarast mjligt, frska frklara innebrden av incest fr sin vn...

Visst knner han till den innebrden. Det var vl drfr han hade ngest fr ngra dagar sedan. Men han r nd s pass klar i skallen att han tycker att det skulle vara en helt annan sak att stta p morsan. Har dock inte, av hnsyn till vr vnskap visat denna trd. Han r verhuvudtaget inte heller mycket fr internet. Han r mer en "handlingens man" p gott och ont.
Citera
2008-03-16, 19:52
Medlem
Med undantag fr dikeskrningen om kurder, kusingifte etc s r det hr ju s sjukt roligt. Jag hade en dlig dag innan men nu...jag har ont i magen av skrattanfallen efter att ha lst alla roliga inlgg...f-n, man har det rtt bra trots allt. Way to go!

Vill ocks pongtera att jag har s sjuuukt svrt att tro p TS story men det gr inget. S j-la roligt nd!!!
Senast redigerad av Sayo 2008-03-16 kl. 19:59. Anledning: tillgg
Citera
2008-03-16, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Diamantletaren
Nja, inte av erfarenhet sjlv, utan det r vl sdant jag dragit egna slutsatser av i samband med nyhetsbevakningen frn dessa kulturer. Det r en rent generell bild som kablas ut i media, om hur man ser p mnskliga rttigheter rent allmnt i den muslimska delen av vrlden: frn Turkiet, dr man har ddsstraff och tortyr, via Saudi-Arabien med sina offentliga avrttningar och spstraff, till Taliban-Afghanistan dr kvinnor mste bra tjocka sjok av tyger ver sig och frbjuds att vistas och jobba offentligt, till Irak med ddsstraff, stening av otrogna kvinnor, avhuggande av armar och ben infr phejjande mnniskohopar ikldda stora svarta skgg och vita klnningsliknande drkter, under Saddams regim, you name it, boy. Varfr skulle de inte g hrt fram i ett sdant hr fall som min vn varit med om, dr en moster knner lust att knulla sin systerson och vice versa, och ocks vgar sig p att genomfra akten. Det hade nog inte mullorna drnere sett p med blida gon.

Eller vad tror du? Varfr flydde ni sjlva hit till Sverige, om inte fr den totala avsaknaden av humanism och mnskliga rttigheter i Kurdistan eller frtrycket frn Turkiet eller Irak?

Du har rtt, ven om det var lite extremt och verdrivet (med betoning p lite). Jag kanske borde varit tydligare, det jag egentligen ville frga var angende denna delen i ditt inlgg:
Citat:
Sex inom nra slkt sker naturligtvis i lika stor utstrckning i arabvrlden och kurdistan

Citat:
Trden handlar om en idiot som knullat sin moster och du tog upp kusingifte som om det vore en helt reko pryl att pyssla med vilket gjorde att jag var tvungen att svara!

Var har jag sagt att kusingifte r ok? Visa mig tack, men att helt p mf komma in i en trd och skrika "VAR DE KURDER HHH" r bda smaklst och lgt.

Citat:
Ska man bara hlla sig till just det mnet som diskuteras s frfaller ju hela idn med forum. Man mste kunna g lite utanfr ramarna utan att muslimer kommer och sprnger sig sjlva.

Man hller sig visst till mnet, jag hnger iofs inte mycket p sex-avdelningen, men s fungerar det i resten av FB. Annars kan jag dra upp en massa skit som inte har med mnet att gra fr att verka att jag har bra argument, vilket jag inte har. Dessutom r jag varken muslim eller kristen s hll dina antaganden fr dig sjlv.

Anyways, jag har aldrig haft problem med bra diskussioner. Det finns det en hel del av hr p FB, men var snll och ha grund fr det med sakliga argument. Det hr r inte ett dagis, ven om mnga beter sig som om de vore p ett. Med det drar jag mig tillbaka, ni fr basha mellanstern hur mycket ni vill.

Finally on topic:
Till TS: Det finns inte mycket att gra t saken, kommer det upp s kommer det upp och han fr st fr det. Vad r det vrsta som kan hnda? Hans farsa hade ju ocks satt p henne, han kan egentligen inte gra mycket mer n att be morsan om urskt (och eventuellt andra som kanske blir sura av ngon anledning).

Edit: Spelling
Senast redigerad av bmoman 2008-03-16 kl. 20:05.
Citera
2008-03-16, 20:10
Medlem
Diamantletarens avatar
Citat:
Du har rtt, ven om det var lite extremt och verdrivet (med betoning p lite). Jag kanske borde varit tydligare, det jag egentligen ville frga var angende denna delen i ditt inlgg:

Edit: Spelling

Ok. Nej, det r inget jag vet ngot om, utan utgick mer ifrn att vi mnniskor r vldigt lika varandra i grund och botten gllande behov och perversiteter, oavsett vilken kultur vi kommer ifrn. Men jag ser att jag i mitt inlgg uttalade mig lite fr sjlvskert i den frgan. Och mjligen leder en lagstiftning som frbjuder alkoholhaltiga drycker till att sdant inte blir lika vanligt frekommande dr nere som hr i Vstvrlden.
Senast redigerad av Diamantletaren 2008-03-16 kl. 20:36.
Citera
2008-03-16, 20:45
Bannlyst
Shit vad sjukt, jag skulle sjlv aldrig stta p min moster, knns en aning white-trash aktigt gjort av din kompis men men det r upp till var och en att gra vad man vill. Ngonstans cklas jag av det hela, tnk om hans morsa fr reda p detta?
Citera
2008-03-16, 21:38
Medlem
Diamantletarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naggits
Ngonstans cklas jag av det hela, tnk om hans morsa fr reda p detta?

Allting r relativt, det den ene cklas av tycker den andre r mer okay. Mamman, som jag kallade Kerstin, tyckte att det var ok att frfra en annan kompis till oss, det skulle aldrig min morsa med sin p moral ha gjort. De r helt enkelt mer ltta p foten och grnslsa i den dr familjen. Jag skulle sjlv cklas av att ligga med min faster, men det beror kanske mest p att hon r ful
Citera
2008-03-16, 21:54
Medlem
schysst att polarns morsa kommer vara bde moster och farmor om det blir en unge... NOT!
Citera
2008-03-16, 22:12
Medlem
This_is_me_s avatar
Jag tycker att din vn borde hitta trden och slnga in en kommentar om det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in