Citat:
Ursprungligen postat av CrackCricket
Bara att acceptera och gå vidare. Nämn det dock aldrig för hans morsa! Att skryta lite om det för farsan kan ju dock vara på sin plats

De lär få reda på det allihop tids nog, det boozas en del i den här familjen och det är högt i tak när det gäller samtalsämnena. Min vän rycker redan på axlarna åt det hela som en kul grej som han inte ångrar ett skit

enligt den polare X, som var ute med honom igår, och som tidigare satte på morsan.
Tycker själv att det skulle vara lite väl magstarkt att vara bukis med farsan. Men sådan far sådan son.
När vår polare för några år sedan hade legat med mamman sammankallade han oss vänner och berättade att , mamman, nog hade haft en riktig helnatt inatt. Varför undrade vi? Jo för att hon fick smaka X balle inatt. Jag måste poängtera att X, som var med, inte tyckte att det var lika roligt. Han trodde att han skulle få stryk, men det slutade med att han fick en stor kram istället av min vän, och kommentaren:
"Hoppas du hade det skönt med Kerstin!" (Mamman alltså)

Så nog har han en lite annorlunda inställning alltid.
PS. Jag vill poängtera att både Mona och Kerstin är påhittade namn för att skydda dessas egentliga identiteter