Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
OK, lite nättittande ger dig en poäng och jag förstår vad du menar, fair enough! Jag tycker dock att det fetade ovan räcker och kan man i det läget försöka hålla haschet borta, genom att behålla det illegalt, från en sådan människa så är det väl av godo?
Jora, det håller jag med om. Frågan om legalisering av CB är inget jag någonsin kommer strida för, det är bara en önskan. För mig, så ser jag inget negativt med att legalisera cannabis, men för dig så gör du det eftersom du har sett vad som hände med din vän....
Visst, jag har också en kompis som blev shitzofren, och det blev han när han rökte hasch. Han visste inte att det låg och spökade hos honom, så när han rökte så blev det tillslut kört, men nu har han självklart lagt av med det men måste dock gå på massa tabletter... men för min del så ser jag inte det som något hinder för legaliseringen. Men, det är ingenting jag orkar gå runt och bry mig om... om jag vill röka, så gör jag det... vilket jag inte gjort på ett par år..
Men att sjukdomar som man har (utan att veta om det) kan utlösas vid rökande är skrämmade, jag menar jag vet ju inte om jag har en sjukdom som spökar, så det är fullt möjligt att jag själv råkar ut för något då jag röker.