Jo, tabbat sig på jobbet har man allt gjort några gånger..
De senaste somrarna har jag jobbat på ett stort företag i fabriksmiljö.. Lite truckkörning men mest andra uppgifter. Finns stor potential att klanta sig på detta jobbet
Värsta tabben var väl att jag skyndade mig lite för mycket vid ett moment som gjorde att företaget som skulle få grejerna skickade tillbaka hela ordern (mycket missnöjda). En av de högsta cheferna kom ner till oss på "golvet" och var väldigt arg, det handlade om hundratusentals kronor.. Chefen visste inte vem som gjort det, men kollegorna fattade nog misstankar. Mådde extremt dåligt efter det, och jag har inte varit skyldig till något liknande igen, däremot har många andra gjort samma misstag. I grund och botten hade det nog att göra med att man fick en dålig utbildning från början.
Sen har man gjort massa andra tabbar, men mer roliga grejer, tappat saker från trucken, kört in i grejer med trucken, osv.. Men det är sånt som resten av gänget bara skrattar åt. De föremål vi fraktar med truckarna är värda 10-15'000:- och det händer några gånger per sommar att någon kört rakt in i föremålet med gafflarna, haha