Citat:
Ursprungligen postat av Iradieh
Ingen annan som har totalt blåst sig och fått behålla jobbet.
kan tilläga det är andra mailet jag har fått, förra gången var det som sagt inte mitt ansvar även om jag var med i gruppen (så fick jag också mailet)
Jag har faktiskt fuckat upp så jag fick foten.
Kom för sent första dagen till ett arbete som personlig assistent. Det var en rätt så lång cykelväg och jag hade gott om tid på mig, hade dock inte tagit med i beräkningen att det suklle vara motvind av orkanstyrka. Fem minuter sen första dagen är ingen bra start.
Dag tre lcykades jag komma 09.02. Inte särskilt snyggt men säkert medvetet på något plan då jag redan efter första dagen funderade på att säga upp mig.
Dag 4 gick allt bra tyckte jag. Jag duschade killen, torkade bajs, kasta boll, torkade lite spya från katten, såg på en film med andra cp-skadade. Mamman/chefen (kedjerökande, arbetslös, kärring) gav intrycket av att hon var nöjd med mitt jobb.
När jag kom hem hade jag fått ett mail som sa att jag inte var välkommen tillbaka för att jag duschat killen vilket var helt åt fanders då han hade fått ett epileptiskt anfall dagen innan.
Jag fick inte betalt för de dagar jag jobbade och gick arbetslös den sommaren. Det var emellertid bara en jävla fin känsla. Hatade jobbet något så fruktansvärt, de fyra dagarna är de överlägset värsta i hela mitt liv.