2016-02-29, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trillan72
Än en gång, det står inte att hon somnade in med familjen vid sin sida. Det står att familjen NU är samlad. EFTER dödsbeskedet. Det står att hon hittades död i sin säng.

Okej, jag tyckte jag läste någonstans att hon somnade in med familjen vid sin sida. Det stod i alla fall "somnade in", inte "hastigt avlidit" eller hittades död som det brukar göra om det skulle vara självmord.
Citera
2016-02-29, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sibboratorn
Anhöriga bestämmer vad som skall skrivas eller inte du vet det är lite skam i att det skall skrivas om självmord men det kommer väl fram så småningom ändå .
De bestämmer inte vad som ska skrivas, om de ger medvetet felaktiga uppgifter är en annan sak. Men varför skulle teaterchefen säga att "det är helt jävla obegripligt" om det vore så att hon haft en sjukdom en tid?
Citera
2016-02-29, 17:36
Medlem
greyhounds avatar
Mer info nu från familjen i Expressen.
Citera
2016-02-29, 17:37
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greyhound

Infon: familjen vet ingenting mer än att hon är död.

Citat:
Ursprungligen postat av Sibboratorn
Ja ingenting om att hon varit sjuk så det lutar åt självmord levde hon i depression?

Depression får nog betecknas som en sjukdom, det är iaf en mycket vanlig dödsorsak.
Citera
2016-02-29, 17:37
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Du har inte lust att med ett enda ord nämna vad?
Citera
2016-02-29, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Okej, jag tyckte jag läste någonstans att hon somnade in med familjen vid sin sida. Det stod i alla fall "somnade in", inte "hastigt avlidit" eller hittades död som det brukar göra om det skulle vara självmord.

Jo men om nu anhöriga vill att media skriver somnade in så får ju media rätta sig efter det eller hur det är kanske känsligt för anhöriga att prata om självmord direkt så här tätt inpå och det kan man ju faktiskt förstå eller hur?
Citera
2016-02-29, 17:38
Medlem
Holgersons avatar
Fick äran att träffa henne genom gemensamma bekanta en sommarkväll i Visby för ett antal år sedan. Hon var otroligt trevlig och varm. Fick intrycket att hon var så som person, att det inte var någon hon bara slog på där och då. Väldigt talangfull både som artist och skådespelare. Hört på omvägar att hon var krasslig ett tag. Vet inte på vilket sätt.

https://www.youtube.com/watch?v=peqCmOBcYnc
Hedrar henne på det här viset. Med Totta. Fin version.
Senast redigerad av Holgerson 2016-02-29 kl. 17:42.
Citera
2016-02-29, 17:39
Medlem
WalterNeffs avatar
Citat:

Mer info? "Vi vet ingenting?" säger dom ju....
Citera
2016-02-29, 17:39
Medlem
greyhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Infon: familjen vet ingenting mer än att hon är död.

Testa att läsa hela artikeln nästa gång. De säger att hon varit "krasslig", men vill inte gå in på vad det innebär.
Citera
2016-02-29, 17:40
Bannlyst
Familjen har ännu inte fått svar på vad som orsakade dödfallet.
– Vi vet ingenting, säger hennes mamma Doris Nilsson.

Där har ni det svart på vitt det är ingen sjukdom i form av cancer eller liknande det är tragiskt nog ett självmord.

Men det vill man kanske inte tro som mor till sin dotter det är ju en skam för henne såklart det är ju inte svårt att förstå.
Citera
2016-02-29, 17:40
Medlem
greyhounds avatar
Hon somnade in i sitt hem under måndagen. Familjen vet ännu inte vad som orsakat dödsfallet.

– Vi vet ingenting, säger Josefin Nilssons mamma Doris och fortsätter:

– Jag är otroligt ledsen, det kom helt oväntat. Hon har varit krasslig, men det kom ändå väldigt oväntat.

Hur då krasslig?

– Jag kan inte gå in på det riktigt, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Vi har bestämt att vi inte ska lämna ut så mycket för vi har inte vetskap och kunskap till att göra det.
Citera
2016-02-29, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Hängt med Persbrandt, varit ihop med Örjan Ramberg - antar att det bara kan gå på ett sätt då?

Synd, hon var en sån där personlighet med ett "ljus" omkring sig.
Japp. ÖR är inget bra sällskap. Inte bara borsten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in