2008-05-01, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zipoos
Fast å andra sidan så gick ju du såklart fram till dem o påpeka de? eller?

Såklart att jag gjorde, jag är avlönad stilpolis...
Citera
2008-07-21, 02:18
Medlem
Seriöst, X team har ju tappat cred på gatan markant sedan bandidos har tagit avstånd från dom nyligen.
Citera
2008-07-21, 06:23
Medlem
WHITEWEREWOLFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fejset
Seriöst, X team har ju tappat cred på gatan markant sedan bandidos har tagit avstånd från dom nyligen.
VA??? Har Bandidos tagit avstånd från X-team??? Har du nån källa på det?
Citera
2008-07-21, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEWEREWOLF
VA??? Har Bandidos tagit avstånd från X-team??? Har du nån källa på det?
Eftersom alla X-team är tvungna och skicka minst en medlem från varje team till national run som pågår nu, så tror jag inte att det stämmer.
Då skulle inte teamen få vara med på något som är så stort
Citera
2008-07-21, 11:47
Medlem
bikerriders avatar
Citat:

du snackar så mycket skit du.......
Citera
2008-07-23, 20:14
Bannlyst
hörde nyss att Outlaws varit synliga i Jönköping
Citera
2008-07-23, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TRASH KING
hörde nyss att Outlaws varit synliga i Jönköping
ohh smaskig info någon som vet mera är det säkra källor
Citera
2008-07-23, 21:48
Medlem
fuckshitups avatar
Citat:

Sluta snacka skit nu. Om bandidos tagit avstånd från dem så varför ser jag dem tillsammans?....
Citera
2008-08-09, 05:57
Medlem
Kyokushins avatar
På O´learys kan man se lite gott och blandat.
Bla X team eller vad dom kallar sig. Även andra "hojåkare" har setts där.
Senast redigerad av Kyokushin 2008-08-09 kl. 06:22.
Citera
2008-08-20, 02:30
Medlem
Har också hört lite om OG, på råslätt. Torpa boys är la inte helt utdöda häller? Dalle boys finns la typ inte längre? Såg denna veckan en kille på torpa med bandidos tröja som såg väldigt seriös ut. Han var på willys och handla så han stannade nog inte bara förbi. MHB lr MOB lr vad dom kallar sig är ju också ett nytt gäng i jkpg. GMS finns ju med (Grabbar med stil) och även det lilla gänget TG (tattar gänget) JKPGC finns med om jag inte har helt fel. aja jag vill gärna veta lite mera om någon har info
Citera
2008-08-20, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efterblivenfisk
Har också hört lite om OG, på råslätt. Torpa boys är la inte helt utdöda häller? Dalle boys finns la typ inte längre? Såg denna veckan en kille på torpa med bandidos tröja som såg väldigt seriös ut. Han var på willys och handla så han stannade nog inte bara förbi. MHB lr MOB lr vad dom kallar sig är ju också ett nytt gäng i jkpg. GMS finns ju med (Grabbar med stil) och även det lilla gänget TG (tattar gänget) JKPGC finns med om jag inte har helt fel. aja jag vill gärna veta lite mera om någon har info

"Vilka som styr i Jönköping"var det väl som ts frågade efter..?
Inte vilka du sett på stan och sen går hem och runkar till.
Tror du att killen i Bandidoströja styr Jkpg?
Tror du att något av dom andra jävla tattargängen styr?

Själv har jag inte en aning om vem som "styr", verkar bara finnas små grupperingar som tävlar i att vara häftigast i stan.Den ena grupperingen pundar och knaprar mer än den andra och då är det inte lätt att "styra" något.
Citera
2008-08-20, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piltner
"Vilka som styr i Jönköping"var det väl som ts frågade efter..?
Inte vilka du sett på stan och sen går hem och runkar till.
Tror du att killen i Bandidoströja styr Jkpg?
Tror du att något av dom andra jävla tattargängen styr?

Själv har jag inte en aning om vem som "styr", verkar bara finnas små grupperingar som tävlar i att vara häftigast i stan.Den ena grupperingen pundar och knaprar mer än den andra och då är det inte lätt att "styra" något.

Eftersom du själv nu påstår att det är dessa små gäng som tävlar i stan varför klagar du då? Jävla iddi. Det är ju även ett av dessa små gäng som förser jkpg med allt knark, Finns inga större gäng i jkpg vad jag vet iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in