Citat:
Ursprungligen postat av Piltner
Ay... har 1 1/2 år kvar på sitt fängelsestraff sen är det livstids utvisning. Fastställdes tydligen rätt nyligen.
Sitter för grovt narkotikabrott samt vapenbrott.
Har dessvärre inga länkar att bjuda på.
Ofan där ser man, det var väl inte jätte längesen han muckade... Vet du hur länge han fick? Vilket land kommer han ifrån... Undra hur han kommer vara när han utvisas dit... Fängelserna lär ju inte vara riktigt som här tror jag, utan att veta vilket land han kommer ifrån.
Där ser man alltså, han har härjat riktigt mycket under sitt liv och nu är det slut...
Fresten, förra(?) voltan som Ay... gjorde när han blev dömd för grovt narkotiabrott (fick 5,5 år har jag för mig), satt han häktad tillsammans med sin bror (brorsan blev helt friad) och en kille som heter Dr***n, denna D****n försökte hänga sig själv på häktet men misslyckades och blev totalförlamad från nacken och neråt... VAd hände med honom? Någon som vet om han ens blev dömd och vart skickar man en sådan person?
Sen 2005 så var det ju ett uppmärksammat kokainmål i Jpkg, dom två huvudpersonerna var M***s N**d och en kille som gick under namnet P***o. M fick 7 år och P 5,5 i tingsrätten (vet ej riktigt vad dom fick i hovrätt, men hörde att M fick sänkt till runt 5 år och P fastställt), nu bör dom troligen ha muckat eller snart ialla fall, någon som vet vad dom gör idag? P hade ju faktist ett väldigt välbetalt IT jobb, minns jag rätt så tjänade han väldigt bra men ändå så sålde han kokain vid sidan av.