2009-02-15, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piltner
Ay... är inte medlem i OG längre,han och Denho är tydligen rejält i luven på varandra

Att han inte är medlem i OG mer, kan det ha något med att göra att OG säger att narkotikamissbruk är förbjudet i gänget och man blir utsparkad ifall man (miss)brukar narkotika??

Ay*** höll och håller väl på väldigt mycket med droger såvitt jag vet, vill säga innan han åkte in... samt hans bror, är han medlem i OG fortfarande?

Någon som känner till en ENORMT biffig turk, kommer inte ihåg vad han heter. Tror det börjar på C. Vad sysslar den killen med idag, har han gått med i något gäng, suttit någon volta nyligen eller liknande?
Citera
2009-02-16, 00:17
Medlem
Men så Jönköping styrs av syrianer?

Vad är den mesta sorts blattar som existerar där? Kan de va syrianer?

Mvh
Citera
2009-02-16, 11:08
Medlem
Hannibaliss avatar
vart har han serben M från jkpg tagit vägen??körde bmw för några år sen?någon som vet??
Citera
2009-02-16, 19:26
Medlem
Ay... har 1 1/2 år kvar på sitt fängelsestraff sen är det livstids utvisning. Fastställdes tydligen rätt nyligen.
Sitter för grovt narkotikabrott samt vapenbrott.

Har dessvärre inga länkar att bjuda på.
Citera
2009-02-16, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannibalis
vart har han serben M från jkpg tagit vägen??körde bmw för några år sen?någon som vet??

Ovanligt att dom kör bmw
Citera
2009-02-16, 20:05
Medlem
Citat:
Ay... har 1 1/2 år kvar på sitt fängelsestraff sen är det livstids utvisning. Fastställdes tydligen rätt nyligen.
Sitter för grovt narkotikabrott samt vapenbrott.

Har dessvärre inga länkar att bjuda på.

Ofan där ser man, det var väl inte jätte längesen han muckade... Vet du hur länge han fick? Vilket land kommer han ifrån... Undra hur han kommer vara när han utvisas dit... Fängelserna lär ju inte vara riktigt som här tror jag, utan att veta vilket land han kommer ifrån.

Där ser man alltså, han har härjat riktigt mycket under sitt liv och nu är det slut...

Fresten, förra(?) voltan som Ay... gjorde när han blev dömd för grovt narkotiabrott (fick 5,5 år har jag för mig), satt han häktad tillsammans med sin bror (brorsan blev helt friad) och en kille som heter Dr***n, denna D****n försökte hänga sig själv på häktet men misslyckades och blev totalförlamad från nacken och neråt... VAd hände med honom? Någon som vet om han ens blev dömd och vart skickar man en sådan person?

Sen 2005 så var det ju ett uppmärksammat kokainmål i Jpkg, dom två huvudpersonerna var M***s N**d och en kille som gick under namnet P***o. M fick 7 år och P 5,5 i tingsrätten (vet ej riktigt vad dom fick i hovrätt, men hörde att M fick sänkt till runt 5 år och P fastställt), nu bör dom troligen ha muckat eller snart ialla fall, någon som vet vad dom gör idag? P hade ju faktist ett väldigt välbetalt IT jobb, minns jag rätt så tjänade han väldigt bra men ändå så sålde han kokain vid sidan av.
Citera
2009-02-16, 20:53
Medlem
Ay... är syrian. Så jag antar och hoppas att det är dit dom skickar honom efter avtjänat straff. Tror inte man blir lika bortskämd i syrianskt fängelse

Vad det gäller kokainhärvan som Voine skrev om så är fick väl en av huvudmännen M....s N sitt straff sänkt pga att han golade..?
Citera
2009-02-16, 21:11
Medlem
Citat:

Vad det gäller kokainhärvan som Voine skrev om så är fick väl en av huvudmännen M....s N sitt straff sänkt pga att han golade..?

JAg är inte från Jpkg, långt ifrån så jag vet inte riktigt om det där.

MEn vad jag vet däremot är att bägge två, både P och M erkännde sina brott, men hur dom erkände och om det betydde golning vet jag ej. Vad jag förstog det som så åkte deras kran också dit och möjligtvis några fler, minns ej riktigt.

MEn jag fick berättat för mig att P hade någon form av bokföring uppskriven där han skrivit ner mer eller mindre varenda gram som gått in och ut samt alla pengar (minns ej om det var uppskrivet med kunder också) m.m. ¨

Men vad gäller M och huruvida han golat vet jag ej.
Citera
2009-04-03, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Voine
Någon som känner till en ENORMT biffig turk, kommer inte ihåg vad han heter. Tror det börjar på C. Vad sysslar den killen med idag, har han gått med i något gäng, suttit någon volta nyligen eller liknande?

Du spånar inte efter en kille vid namn Mi*c***
Han är iallafall en enormt biffig turk. Hängde runt i jönköping i början av 2000talet 2000-2004. Åkte dit ett par gånger för rån, stölder, grov misshandel, osv.osv. Om det är samma så bor han numer i Sthlmsförort. Har fått ett barn och lever det smala livet som knegare.
Citera
2009-04-03, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KristenKnarkare
Du spånar inte efter en kille vid namn Mi*c***
Han är iallafall en enormt biffig turk. Hängde runt i jönköping i början av 2000talet 2000-2004. Åkte dit ett par gånger för rån, stölder, grov misshandel, osv.osv. Om det är samma så bor han numer i Sthlmsförort. Har fått ett barn och lever det smala livet som knegare.

Nej jag syftar inte på honom, vet inte vem du menar ens men kan säga så mycket att det överenstämmer inte med den personen jag tänker på. Den person jag tänker på, var ialla fall fortfarande bosatt i Jpkg efter det datumet du angivit. Om han är det idag, as we speak, vet jag dock inte.
Citera
2009-04-04, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voine

vet va han gör om de e Chxxxxe du snacka om
Citera
2009-04-04, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djungelgodis
vet va han gör om de e Chxxxxe du snacka om

Bingo! Just han!! Något du vill delge oss på FB?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in