2008-08-20, 22:44
Medlem
Flera gamla ur torpagänget är idag x-team i jpkg. Vet dock inte om dessa kan klassas som att styra Jönköping.
Citera
2008-08-21, 18:03
Medlem
Han som äger Tuttifrutti har jag hört förser Jkpg med Heroin åt HA...
Sen vet jag inte eom NP fortfarande är i farten ....
Citera
2008-08-21, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tpalm

NP..?

Vad det gäller ägarna till Tuttifrutti så finns det ju miljonskulder att inkassera för fogden och skattmasen,men dom sitter och rullar tummarna ist.Händer fan bara i Sverige...
Att den äckliga muslimfamiljen kränger droger är ingen nyhet.Inte en aning om dom gör det åt HA dock.Låter lite konstigt i mina öron...

Sen till huvudfrågan om dom styr Jkpg? Det lär dom inte göra.
Citera
2008-08-22, 11:40
Medlem
tma2662s avatar
Citat:

Det där att någon skulle förse någon med heroin för HA räkning faller lite på sitt eget grepp då HA inte befattar sig med heroin.
Citera
2008-08-22, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tma2662
Det där att någon skulle förse någon med heroin för HA räkning faller lite på sitt eget grepp då HA inte befattar sig med heroin.
hahahaha bra den
Citera
2008-08-22, 15:27
Medlem
Citat:

Tack ... va ingen fakta utan bara ett rykte.
Alla rättningar, bekräftanden eller dementier är bra
Citera
2008-08-22, 15:48
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:

Gränsen mellan att bara berätta om ngt man hört samt kvalificerat gol kan ibland vara hårfin. Vad du sysslar med här bör du nog tänka över lite. Kul om vissa skulle få hembesök bara för att snuten har läst på nätet vad ngn har "hört"...

/B
Citera
2008-08-22, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
Gränsen mellan att bara berätta om ngt man hört samt kvalificerat gol kan ibland vara hårfin. Vad du sysslar med här bör du nog tänka över lite. Kul om vissa skulle få hembesök bara för att snuten har läst på nätet vad ngn har "hört"...

/B

Vet att snuten har stenkoll på dessa herrar och att de som sagt samlar till ett riktigt åtal.
Har till och med fått bekräftat att de bedriver span mot dessa herrar ...

Snuten tar ingen notis om lösa rykten som florerar på nätet ang sånt här då 98% är just rykten och det som skrivs är inget de inte redan vet ...
Skillnad at komma med konkreta påståenden och att ange någon under utredning .. ngt som inte kommer ske här!
Citera
2008-08-23, 02:44
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak

/B

Nu tar vi ett par andetag tangentbordscowboy, hurvida inlägget du citerade är gol eller ej tänker jag inte ge mig in på. Men det blir mest fånigt med inlägg i samma stil som ditt ovan.
Om det verkligen handlar om så skarpa affärer att flera kan åka på tid är internet i allmänhet och FB i synnerhet ett något dåligt medium att diskutera detta, inte sant?
Citera
2008-08-23, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av punksvin
Nu tar vi ett par andetag tangentbordscowboy, hurvida inlägget du citerade är gol eller ej tänker jag inte ge mig in på. Men det blir mest fånigt med inlägg i samma stil som ditt ovan.
Om det verkligen handlar om så skarpa affärer att flera kan åka på tid är internet i allmänhet och FB i synnerhet ett något dåligt medium att diskutera detta, inte sant?

Du verkar tydligen vilja diskutera det ändå... Annars borde du väl hoppat över att skriva ditt inlägg.

Hur som,det är bara hoppas muslimfamiljen åker fast så fort som möjligt.
Långa fängelsestraff och livstids utvisning skulle sitta fint.

Nu är det ju Sverige vi befinner oss i så det lär aldrig hända.
Citera
2008-08-25, 12:55
Medlem
bikerriders avatar
Citat:
Vet att snuten har stenkoll på dessa herrar och att de som sagt samlar till ett riktigt åtal.
Har till och med fått bekräftat att de bedriver span mot dessa herrar ...

Snuten tar ingen notis om lösa rykten som florerar på nätet ang sånt här då 98% är just rykten och det som skrivs är inget de inte redan vet ...
Skillnad at komma med konkreta påståenden och att ange någon under utredning .. ngt som inte kommer ske här!

ursäkta....men hur kan du ha fått det bekräftat att dom har span på dom,gick du in på närmaste staion och frågade eller?......och om du sitter och undrar det och dessutom fått svar på det......illa,illa säger jag bara
Citera
2008-08-25, 16:32
Medlem
langaocbs avatar
Citat:

Varför skulle de inte göra det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in