2009-01-08, 16:33
Medlem
Vias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Nej, jag har faktiskt ingen aning. Jag bara månar om folk (om folk rent allmänt som riskerar att torska) som har som roll att tillgodose andra, kanske t.om vara den som ligger bakom att så du får det roligt flera gånger om.

Ok. Du har givetvis rätt.
Tyvärr befinner jag mig geografiskt så att det mesta i nederbördsväg kommer från östergötland.
Dock inte i närheten av klassen på asteriskens sons .. nederbörd.
Citera
2009-01-18, 15:55
Medlem
Intressant att se hur vissa i personalen på O´learys fjäskar för diverse skummisar. Igår kväll gick ena vakten in och hämtade jackan åt en stor typ i skinnväst. Såg definitivt kriminell ut. Jag hörde snacket han blev absolut inte utslängd utan det var en service så han slapp köa med oss andra.

Är det ett gangsterställe numera? Tänker på utpressningshärvan... Jag har noterat att polisen aldrig verkar snacka med vakterna på Olearys trots att de ofta står vid Juneporten - däremot med personalen på Centrum.
Citera
2009-02-12, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Via
Inte för att jag vet nåt mycket värst men ..

På hojsvängsidan ligger Jkpg i skarven mellan region 9 & 12. Jag finns IRL i tolvan.
I region 9 finns t.ex. Svenljunga .. och därför tror jag inte xteam får nåt bra fäste.
Hela sverigemodellen är ju som de flesta vet en röd-vit paraplyorganisation.

På tjacksidan tror jag mest på en figur vid namn ******son.

Hört nåt om de stulna bilarna? Nån som knasa för det?
Väldigt skumt.. Viskas på stan om nån som inte fått betalt osv

Händer mer i hålan då?
Citera
2009-02-15, 01:55
Medlem
Gee_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rippad&Stenhård
A från OG styr..

syftar du på Aym...? han styr inte längre.. han har varit stor men inte numera. Numera är han dessvärre på väg ut.. ur landet.

Sen har vi några fler ur den familjen som det är span på, och deras "gäng" men polisen har bra koll där och en och annan e inne just nu och en muckade för 2-3månader sen.

Ang. grabbarna från tuttifrutti så åkte teiz... in. Skulle fixa lite stålar åt någon på O'learys, men blev girig och jag behöver inte säga mer men han åkte dit.

Men, visst är O'learys ett renodlat "gangster" ställe nu mera.
Citera
2009-02-15, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gee_
syftar du på Aym...? han styr inte längre.. han har varit stor men inte numera. Numera är han dessvärre på väg ut.. ur landet.

Sen har vi några fler ur den familjen som det är span på, och deras "gäng" men polisen har bra koll där och en och annan e inne just nu och en muckade för 2-3månader sen.

Är A**** fortfarande medlem i OG samt är hans bror det?
Ryktet går ju stenhårt att A**** är smittad av en "farlig" sjukdom sen länge tillbaka... Han har ju som du säger varit en riktig galning i JPKG vad jag hört under sitt liv, men hur gammal är han? Håller han fortfarande på?
Citera
2009-02-15, 11:16
Medlem
Ay... är inte medlem i OG längre,han och Denho är tydligen rejält i luven på varandra Han sitter av sitt straff just nu för att sen äntligen bli utvisad.Med respekt för oss skattebetalare så borde han ta sin släkt med sig.
Citera
2009-02-15, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piltner
Ay... är inte medlem i OG längre,han och Denho är tydligen rejält i luven på varandra Han sitter av sitt straff just nu för att sen äntligen bli utvisad.Med respekt för oss skattebetalare så borde han ta sin släkt med sig.

Jaså så han sitter inne igen? Är det bestämt att han blir utvisad?? Får man fråga vad han är dömd för och hur lång tid? Har du en länk?
Citera
2009-02-15, 12:40
Medlem
Är han arab eller?
Citera
2009-02-15, 12:50
Medlem
Ska ta reda på lite mer så jag inte kommer med felaktiga uppgifter,det får dock vänta tills bakfyllan är borta
Citera
2009-02-15, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erik23
Är han arab eller?

Ja
Citera
2009-02-15, 14:09
Medlem
Gee_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voine
Jaså så han sitter inne igen? Är det bestämt att han blir utvisad?? Får man fråga vad han är dömd för och hur lång tid? Har du en länk?

Det är inte riktigt bestämt, bestämt. Men hans enda "hopp" om att få stanna kvar hjälper inte honom. Tror han är dömd för narkotika och vapenbrott.. Vet inte hur länge dock, men som sagt när han e klar så åker han ut.. ang. om han e kvar i OG, har ingen aning för tillfället.

Att han ska ha ngn sjukdom har jag inte hört, kanske damp isf. Han har ända sen varit ung hållit på och han är ingen fjolla. Tror han är runt 45år +-5år. Hans bror spelar sitt spel betydligt bättre och och är inte alls lika aktiv som innan. Det är dessvärre den nya yngre generationen som är i igång från den familjen och de spelar sitt spel verkligen dåligt.

Och han är inte arab, han är Syrian.
Citera
2009-02-15, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gee_
Det är inte riktigt bestämt, bestämt. Men hans enda "hopp" om att få stanna kvar hjälper inte honom. Tror han är dömd för narkotika och vapenbrott.. Vet inte hur länge dock, men som sagt när han e klar så åker han ut.. ang. om han e kvar i OG, har ingen aning för tillfället.

Att han ska ha ngn sjukdom har jag inte hört, kanske damp isf. Han har ända sen varit ung hållit på och han är ingen fjolla. Tror han är runt 45år +-5år. Hans bror spelar sitt spel betydligt bättre och och är inte alls lika aktiv som innan. Det är dessvärre den nya yngre generationen som är i igång från den familjen och de spelar sitt spel verkligen dåligt.

Och han är inte arab, han är Syrian.

Same shit,different name.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in