• 1
  • 2
2008-03-09, 14:39
Medlem
Kronoparks hunds avatar
Kunnde inte hitta att det fanns en liknande tråd som denna, så jag tänkte att det kunnde vara kul att testa. Mod får kasta om den verkar suga

Som tråden lyder. Man skriver ner hur man är, vilken musik man gillar och vad man gillar att göra på fritiden och hur ens temperament är.

Eftersom jag skapade tråd fan kan jag väll börja.

Jag är en rätt lung kille men kan lätt bli arg om det är störande personer eller jobbiga föreldrar/lärare. Som gillar att dricka tills det går över styr men är även social av mig när det gillar drickandet. Jag är jävligt lat av mig men försöker alltid att komma fram till att göra saker så jag blir pigg / uppjagad. Jag tycker om att lyssna på rock och bara sitta och låta tiden gå. Men sitter jag stilla för mkt rycker det i benet och jag måste ta snus eller resa på mig och göra något roligt. Jag gillar att vara utanför betong bygnaden och vara ute i naturen och bara må bra. Så vilken drog tror ni jag skulle passa till?

Förlåt för eventuela stavfel
Citera
2008-03-09, 14:41
Moderator
Humbugs avatar
Ohhh, jag får skriva först

Du har nog placerat den här väldigt galen på alla sätt och vis. "Övriga dator och IT-diskussioner"?

OT så låter du som en klassisk marijuana-kille!
Citera
2008-03-09, 15:04
Medlem
Thyselfs avatar
Låter lite som mig, och då kan jag inte annat än att rekommendera opioider, förslagsvis OxyContin. Men det gillar (läs: älskar) nog alla. Att röka en låda skulle du förmodligen gilla också.

Rock, som i vadå? Rockballader på opioider är en bit av himmelriket, helt klart.
Senast redigerad av Thyself 2008-03-09 kl. 15:11.
Citera
2008-03-09, 17:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kronoparks hund
maiden, metallica , helloween mm

Det är hårdrock Stor skillnad! Babyshambles är rock!

Men jag håller med föregående, marijuana och amfetamin tycker jag låter som du!
Möjligtvis tex sub eller tramadol om du gillar att göra inte så mycket o ta de lugnt bara!

Cheers.
Citera
2008-03-09, 17:01
Medlem
Bestinnans avatar
Är tanken med tråden att man ska hjälpa dig eller kan vem som hellst requesta en passande drog?
Citera
2008-03-09, 17:06
Medlem
Xalterads avatar
Morfin eller valfri sort av cannabis
Morfin för de där gångerna då du bara vill låta tiden gå, mysa med lite musik och bara vara... cannabis passar för liknande men även i sällskap. (Dock är cannabis inte alls lika skönt att chilla med som morfin )
Citera
2008-03-09, 17:18
Medlem
Kronoparks hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestinnan
Är tanken med tråden att man ska hjälpa dig eller kan vem som hellst requesta en passande drog?

från början var tanken med tråden att jag ville ha hjälp. men visst om någon annan undrar så är det fritt fram att fråga
Citera
2008-03-09, 17:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kronoparks hund
från början var tanken med tråden att jag ville ha hjälp. men visst om någon annan undrar så är det fritt fram att fråga

hehe då så, ska vi se vad som passar mig

Jag är en kille som för det mesta är ganska lugn, men kan ibland också bli väldigt aggresiv om jag inte får som jag vill. Lyssnar också på hårdrock tex maiden, metallica, guns n roses men också lite äldre rock såsom jimi hendrix och liknande Brukar också tycka det är ganska kul att vandalisera (vet att det är fel bespara mig eran moralpredikan ) Är ganska social med folk jag känner, men håller mig oftast undan folk som jag inte känner o blir lätt irriterad på dom. På fritiden gillar jag att hänga med polarna, spela gitarr o lyssna på musik

Har förövrigt bara testat cannabis som ja tyckte var riktigt nice

så, vilken drog skulle ni tro passar mig bäst?
Citera
2008-03-09, 17:45
Bannlyst
Vilken jäkla tråd.

Du låter som en vanlig, mindre smart kille så jag skulle väl säga amfetamin.
Citera
2008-03-09, 17:47
Medlem
Bamsefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AD/HD
hehe då så, ska vi se vad som passar mig

Jag är en kille som för det mesta är ganska lugn, men kan ibland också bli väldigt aggresiv om jag inte får som jag vill. Lyssnar också på hårdrock tex maiden, metallica, guns n roses men också lite äldre rock såsom jimi hendrix och liknande Brukar också tycka det är ganska kul att vandalisera (vet att det är fel bespara mig eran moralpredikan ) Är ganska social med folk jag känner, men håller mig oftast undan folk som jag inte känner o blir lätt irriterad på dom. På fritiden gillar jag att hänga med polarna, spela gitarr o lyssna på musik

Har förövrigt bara testat cannabis som ja tyckte var riktigt nice

så, vilken drog skulle ni tro passar mig bäst?

Ritalin.

Nä men serri, fan vilken tråkig tråd.
Citera
2008-03-09, 17:48
Medlem
nat0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AD/HD
men kan ibland också bli väldigt aggresiv om jag inte får som jag vill
opiater så orkar du inte bli aggressiv
Citat:
Brukar också tycka det är ganska kul att vandalisera
roppar + sprit så blir vandaliseringen roligare, mer fart helt enkelt
Citat:
Är ganska social med folk jag känner, men håller mig oftast undan folk som jag inte känner o blir lätt irriterad på dom.
tjack så är du mer än ganska social med alla även om du inte känner dom
Citera
2008-03-09, 17:50
Medlem
Jag rekommenderar Zolpidem.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto